سال آینده شاهد عرضه نخستین نمایشگر 4K برای تلفن‌های همراه خواهیم بود

انقلابی در نمایشگرهای همراه

شرکت شارپ با معرفی یک محصول ویژه برای تلفن‌های همراه همه را شگفت‌زده کرده است، بنا به اعلام شرکت شارپ، نخستین نمایشگر همراه جهان با کیفیت تصویر 4K، در سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۸
انقلابی در نمایشگرهای همراه

جام جم کلیک: اگر به ده سال پیش بازگردیم می‌توانیم به سادگی ببینیم که وجود یک نمایشگر نیرومند بر روی یک تلفن همراه، کاملا فاقد توجیه اقتصادی بود و بسیاری از شرکت‌ها بر روی سایر امکانات، مانند دوربین و غیره تمرکز می‌کردند ولی با ظهور اسمارت فون‌های امروزی و امکانات بسیار بالای آن‌ها شاهد این امر هستیم که نقش نمایشگر در موفقیت یک محصول دست‌کمی از نقش سایر قطعات ندارد.

در میان تمامی مصولات فعلی بازار، تمامی کیفیت‌های خروجی در حد معقول و نسبتا مطلوبی قرار دارند ولی شرکت شارپ، به‌ تازگی به معرفی یک محصول ویژه پرداخته است که می‌تواند این شرایط را دستخوش تغییرات شگفت‌انگیز کند. این محصول در حقیقت یک نمایشگر ویژه برای دستگاه‌های همراه است ولی تفاوت آن با تمامی نمایشگرهای امروزی در این است که می‌تواند کیفیت خروجی 4K را به کاربران خود ارائه کند.

این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است که در نوع خود برای یک نمایشگر همراه می‌تواند کمی بیشتر از حد نیرومند باشد. این نمایشگر ویژه دارای امکانات خاصی است که می‌تواند موجب شود که کاربری آن تنها به تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها محدود نشود. معماری خاص این نمایشگر به آن اجازه می‌دهد تا بتواند به عنوان نمایشگر اصلی برای عینک‌های واقعیت مجازی عمل کند و این امر می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده این عینک‌ها به‌ عنوان یک ویژگی بسیار خوب محسوب شود زیرا عملا رزولوشن بالاتر در این محصولات می‌‌تواند رضایت بالاتر کاربران را به همراه داشته باشد.

شارپ اعلام کرده است که این نمایشگر در سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد و ابعاد آن مناسب برای استفاده در دستگاه‌های 5.5 اینچی خواهد بود.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها