بررسی تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در مناظره تلویزیونی

توکلی: نمی توان خاطر جمع بود که صاحب قدرت مجرم شناخته شود

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مأموریتی کلیدی و پراهمیت عهده‌دار است، گفت: مفاسد اقتصادی مانعی جدی پیش روی توسعه کشور بوده و مبارزه با آن از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب و همه مردم است.
کد خبر: ۷۸۸۰۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری در اولین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال 94 هماهنگی و همدلی میان قوای سه‌گانه در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی را ظرفیتی بزرگ برای مقابله با متخلفان و سوءاستفاده‌گران دانست و اظهار امیدواری کرد با تکیه بر این ظرفیت و با استفاده از روش‌های دقیق و علمی، میزان وقوع تخلفات اقتصادی به حداقل ممکن برسد.

وی در ادامه افزود: نگاهی به گذشته و سوابق عملکرد دولت‌ها و حکومت‌ها نشان می‌دهد که تاکنون در هیچ کشوری میزان تخلف و مفاسد اقتصادی به صفر نرسیده، اما امیدوارم در سال 94 بتوانیم با افزایش شفافیت و اجرای دقیق قوانین، میزان تخلفات را به میزانی کاهش دهیم که دیگر مفاسد اقتصادی جزو دغدغه‌های اصلی مردم نباشد.

جهانگیری اضافه کرد: البته این موضوع باید در همه استان‌ها نیز مدنظر قرار گیرد و استاندار همراه نمایندگان و مسئولان قضایی استان، ضمن پیشگیری از بروز تخلفات و نظارت بر امور اجرایی و اداری، هماهنگی‌های لازم را برای کاهش آثار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برخورد با پرونده‌های بزرگ تخلف اقتصادی به‌عمل آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها