جام جم نوا: کنسرت خوانندگان پاپ در سال 94 از اردیبهشت‌ماه امسال دوباره آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۷۸۳۷
آغاز کنسرت‌های جدید پاپ

محمد علیزاده 3 و 4 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در دو سانس 18 و 21:30 برگزار خواهد شد و این خواننده گزیده‌ای از قطعات خاطره‌انگیزش را اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این اجرا 35 تا 100 هزار تومان تعیین شده است.

همین سالن 16 اردیبهشت‌ماه میزبان علی لهراسبی است که در دو سانس 18 و 21 روی صحنه می‌رود. لهراسبی که آخرین آلبومش را با نام «ربات» منتشر کرد، قطعاتی از آثار پرمخاطب خود را اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز 35 تا 100 هزار تومان است.

اما فرزاد فرزین که معمولا سعی می‌کند، ایده‌های متفاوتی را در اجراهای صحنه‌ای خود به نمایش بگذارد، 17 و 18 اردیبهشت‌ماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت. بلیت‌های این کنسرت 40 تا 110 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

مدت زیادی از انتشار آلبوم «ماه می‌خنده» با صدای محمدرضا هدایتی می‌گذرد، اما این بازیگر و خواننده پس از انتشار این آلبوم کنسرتی برگزار نکرد. حالا قرار است 22 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 این هنرمند همراه کیارش حسن‌زاده و کامران تفتی در تالار وزارت کشور کنسرت داشته باشد. مخاطبان برای حضور در این کنسرت باید بلیت 25 تا 80 هزار تومانی تهیه کنند.

اما حمید عسگری دیگر خواننده‌ی پاپی است که اول خردادماه در دو سانس 18 و 21:30 کنسرت می‌دهد. این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌های آن 40 تا 120 هزار تومان است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها