زمان عرضه تلفن‌های هوشمند آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل، خبری که بیش از همه اهمیت پیدا کرد و فضای رسانه‌ای آن زمان را به خود اختصاص داد، خم شدن این گوشی در برابر فشار بود. اتفاقی که از طرف دیگر شرکت‌های رقیب نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و به ابزاری برای ضربه زدن به شرکت اپل تبدیل شد.
کد خبر: ۷۸۷۵۳۰
گلکسی اس ۶ نیز خم می‌شود

حال با توجه به عرضه پرچمداران جدید دیگر شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه این سوال پیش می‌آید که آیا دیگر تلفن‌های هوشمند نیز با این مشکل روبه‌رو هستند یا نه؟ شرکت SquareTrade با انجام آزمایشی روی سه دستگاه گلکسی اس ۶ اج، آیفون ۶ پلاس و HTC One M9 سعی کرده به این پرسش پاسخ دهد.

در این آزمایش سه گوشی مورد نظر با دستگاهی به نام BendBot مورد فشار قرار گرفته‌اند تا مشخص شود مقاومت هر کدام چقدر است. نتیجه این آزمایش نشان می‌دهد برخلاف تصورات موجود آیفون ۶ پلاس نسبت به دیگر رقبا مقاوم‌تر است و تا فشار ۱۱۰ پوند با مشکلی روبه‌رو نمی‌شود، در صورتی که دو رقیب دیگر با فشاری مشابه با شکستن و خرابی مواجه می‌شوند. در مجموع فشار لازم برای شکست کامل آیفون نزدیک به ۱۸۰ پوند است و در شرایط مشابه برای شکست گلکسی اس ۶ اج به ۱۵۰ پوند فشار احتیاج دارید. همچنین HTC One M9 نیز تا فشار ۱۵۰ پوند مقاومت نسبی از خود نشان می‌دهد، اما بعد از آن به شکل دلخراشی متلاشی می‌شود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها