گروهی از متخصصان معتقدند که این جسم مشکوک، یک سفینه فضایی بوده است

کشف سفینه آدم فضایی‌ها در قطب

منشا تمامی پیام‌های رادیویی بی‌مفهوم دریافت شده توسط سازمان‌های فضایی کشف شد

آدم‌فضایی‌ها کشف شدند؟!

برای سالیان سال است که دانشمندان در تلاش هستند تا پیام‌های رادیویی بسیار عجیب دریافت شده را رمزگشایی کنند و بسیاری از افراد این پیام‌ها را مربوط به فضایی‌ها می‌دانسته‌اند ولی به تازگی معلوم شده است که این پیام‌ها از طریق روشن‌ کردن مایکروفرهای خانگی به‌وجود می‌آیند.
کد خبر: ۷۸۷۳۶۶
آدم‌فضایی‌ها کشف شدند؟!

جام جم کلیک: دانشمندان سالیان سال است که امواجی بسیار مرموز و عجیب را بر روی گیرنده‌های حساس خود دریافت می‌کنند که این امواج برای بسیاری از آن‌ها به‌حدی هیجان‌انگیز بوده است که سالیان متوالی را در تلاش برای رمزگشایی آن‌ها سپری کرده‌اند زیرا باور بسیاری از افراد بر این امر بوده است که این امواج از فضا ساتع می‌شوند و متعلق به گونه‌های حیاتی موجود در سیارات دیگر است.

در میان تمامی این هیاهو و هیجان، یکی از دانشمندان موفق شده است تا با تلاش در ردیابی منشا ارسال این امواج به راز بسیار جالبی پی ببرد که نشان می‌دهد که این امواج ریشه در حیات خاصی دارند و توسط موجودات زنده‌‌ای به نام انسان‌ تولید می‌شوند! بله درست متوجه شده‌اید، منشا این امواج در کره خاکی ما قرار دارد ولی فرستادن آن‌ها توسط فرد خاصی صورت نمی‌گرفته است و درحقیقت شاید خود شما هم یکی از افراد فرستنده این امواج باشید.

ماجرا از این قرار است که منشا ارسال این امواج در دستگاه‌های مایکروفر خانگی قرار دارد و هنگامی که شما با مایکروفر خانگیتان، غذای خود را در طول سال‌های گذشته گرم می‌کرده‌اید، عملا در بسیاری از مراکز ستاره شناسی، امواج رادیویی شما به‌عنوان پیامی از سوی فضایی‌ها ارزیابی می‌شده است.

به این ترتیب یکی از بزرگ‌ترین رازهای بشر امروزی برای او حل شده است ولی مسلما پاسخ به این سوال مرموز، آن‌ چیزی که دانشمندان انتظار داشتند نیست و بسیاری از افراد که بخش عمده‌ای از عمر خود را به رمزگشایی این امواج اختصاص داده بودند با حس پوچی روبرو خواهند شد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

منبع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
كیهان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۰
۰
خبر نمیتواند درست باشد به چند دلیل
1-این پیامها سالها پیش قبل از اختراع مایكروفرهای خانگی هم وجود داشتند
2-برد مایكروفرها زیاد نیست
3-رادیوتلسكوپها فضا را نشانه گرفته اند و امكان جمع اوری سیگنالهای زمینی را ندارند
4-فركانس مایكروفرها مشخصه و با فركانسهای دریافتی همخوانی ندارد
لذا این خبر كاملا نادرست است.
ب
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۰
۰
ساطع===< مارال< نه ساتع
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۰
۰
كمی چشمانمان راببندیم وتصور كنیم تا یكهفته دیگر پایان زندگی برروی كره زمین است.اونوقت چه تصمیمی میگرفتید؟خوشحال میشم نظرات شما رابخوانم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها