شبکه آی‌فیلم سریال‌های «خانه‌ای روی تپه»، «پایتخت 2» و «کلاه قرمزی» را در جدول پخش خود قرار داده است.
کد خبر: ۷۸۶۹۹۱
پخش «پایتخت 2» و «کلاه قرمزی» از آی‌فیلم

سریال خانه‌ای روی تپه را داریوش یاری کارگردانی کرده است و سال 92 از شبکه دو به نمایش درآمد و اکنون ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود. در این سریال تلویزیونی فاطمه گودرزی، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، مهران رجبی، عباس آتش‌سرو، مانا پاک‌سرشت، امیر نوری، امین امینی، لاله صبوری، بیژن امکانیان، فرهاد بشارتی، حسین توشه، رحیم نوروزی، مینا نوروزی و ... ایفای نقش می‌کنند.

داستان سریال تلویزیونی خانه‌ای روی تپه درباره پسر نوجوانی است که با خواهر و مادر خود در یک روستا زندگی می‌کند. شرایط خانوادگی باعث می‌شود تا او یک خانه قدیمی ‌را بازسازی و از این طریق جذب گردشگر ‌کند. هرقسمت از سریال داستان یک خانواده است که برای اسکان به این خانه می‌آیند.

علاقه‌مندان مجموعه کلاه‌قرمزی 93 هم می‌توانند این مجموعه را هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم تماشا کنند. این مجموعه در 13 قسمت برای پخش در نظر گرفته شده و با اتمام کلاه قرمزی، سری جدید این مجموعه که نوروز امسال از شبکه دو به نمایش درآمد به مخاطبان شبکه آی‌فیلم ارائه می‌شود.

سری دوم سریال پایتخت هم از امشب جای سریال مدینه را در این شبکه می‌گیرد. سریال پایتخت را سیروس مقدم کارگردانی کرده است و داستان آن درباره خانواده نقی و ارسطو هست که قرار است گنبد و گلدسته‌ای را از شمال کشور به جنوب ببرند. در این مسیر برای آنها اتفاقاتی رخ می‌دهد. محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه و لیندا کیانی در سری دوم سریال پایتخت بازی می‌کنند.

سریال گل پامچال ساخته محمدعلی طالبی هم قرار‌است از شنبه، بیست و نهم فروردین جای سریال همه خانواده من را در شبکه آی‌فیلم بگیرد.

از دیگر سریال‌های در حال پخش شبکه آی‌فیلم می‌توان به سریال قصه‌های تابه‌تا اشاره کرده که به زی‌زی گولو هم شهرت دارد. این مجموعه ساعت 19 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید. علاقه‌مندان سریال سلطان و شبان هم می‌توانند این سریال را هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم ببینند. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها