شرکت گوگل در اقدامی پیش‌بینی نشده با ارسال ای‌میل‌هایی به کاربرانی که به‌صورت تصادفی انتخاب شده بودند، به آن‌ها پیشنهاد خرید تبلت سه‌بعدی این شرکت یعنی پروژه تانگو را با 50 درصد تخفیف ارائه کرد.
کد خبر: ۷۸۶۸۰۵
تبلت سه‌بعدی گوگل با نصف قیمت اصلی

جام جم کلیک: سال پیش اخباری درباره یک پروژه ویژه از سوی شرکت گوگل به گوش رسید که پروژه تانگو نام داشت و بر اساس آن قرار بود تا یک تبلت نیرومند بتواند برای برداشت تصاویر به‌صورت سه‌بعدی اقدام کرده و آن را به کاربر ارائه کند. این پروژه در سکوت خبری به بازار عرضه شد ولی نحوه عرضه آن به صورت دعوت‌نامه‌ای بود و به همین دلیل نیز تقریبا در ایران کمتر کسی توانست تا از این تبلت اطلاعاتی را دریافت کند.

سرانجام گوگل پس از مدت زمانی که از عرضه این تبلت می‌گذشت تصمیم به ایجاد تغییراتی در ساختار عرضه آن گرفت و در نتیجه نیز با انتخاب تصادفی از میان کاربران سیستم پست الکترونیکی گوگل یعنی جی‌میل، تعدادی از افراد خوش‌شانس را با یک جایزه و در حقیقت یک هدیه بسیار جالب روبرو کرد.

ایمیلی که از سوی گوگل به این افراد ارسال شده بود شامل یک کوپن خرید تبلت میزبان پروژه تانگو بود ولی این کوپن به کاربر خود اجازه می‌داد تا بتواند از تخفیفی 50 درصدی بهره‌مند شده و این تبلت را به جای 1024 دلار، با مبلغ 512 دلار خریداری کند. البته 512 دلار برای یک تبلت هنوز رقمی بسیار بالا محسوب می‌شود ولی با توجه به امکانات خاص و منحصر به‌فرد پروژه تانگو، به‌نظر می‌رسد که این رقم برای این محصول، بسیار مناسب است (تنها کافی است درنظر بگیرید که آی‌پدهای اپل با قیمتی بالاتر از این عرضه می‌شوند درحالی که امکانات این پروژه را ندارند.) و تخفیف 50 درصدی نیز یک شانس عالی برای خرید این محصول است. بنابراین همین امروز جی‌میل خود را چک کنید، شاید شما هم یکی از این افراد خوش‌شانس باشید.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها