جام جم ورزشی: در دومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی کره جنوبی در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، نجمه خدمتی با قرار گرفتن در رده دوم این رشته به فینال راه یافت.
کد خبر: ۷۸۶۴۷۰
نجمه خدمتی در جام‌جهانی کره‌جنوبی فینالیست شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها در رشته تفنگ بانوان صبح امروز شنبه در تفنگ ۱۰ متر بانوان آغاز شد، که نجمه خدمتی تنها نماینده ایران در این رقابتها توانست با کسب امتیاز ۴۱۹٫۶ کمتر از یک دهم از نفر اول مرحله مقدماتی و با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی، به فینال این مسابقات راه یابد.

همچنین در مرحله مقدماتی رشته تپانچه ۵۰ متر مردان، محمد احمدی، با قرار گرفتن در شانزدهم جدول امتیاز دهی، نتوانست به فینال مسابقات راه یابد.

در این رشته، بوین هانگ دارنده مدال برنز قهرمانی جهان از چین، باهیون پارک دارنده نقره مسابقات آسیایی از کره و ونگ هونگ دارنده مدال طلای جام جهانی از ویتنام، با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم، توانستند مدال طلا و نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کنند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی کره جنوبی با حضور ۶۸ کشور جهان از ۲۰ فروردین لغایت ۲۷ فروردین در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در این مسابقات توزیع می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها