روزنامه خندان

واس ماس!

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۸۶۴۵۳
واس ماس!

سیاست روز : واس ماس!

جراید: یک کارمند شهرداری در استان خراسان ۱۰۰ میلیون تومان اختلاس کرد.
از آنجا که سوء‌استفاده زیر یک ده میلیارد تومان، اختلاس محسوب نمی‌شود نام عمل این کارمند شهرداری کدام یک از موارد زیر است؟
الف) ناخنک زدن
ب) دله‌دزدی
ج) آبروریزی
د) خفت و خواری

مهرداد بذرپاش: چرا قبل از امضای توافقنامه هی می‌گویید ما بردیم ما بردیم؟
به همان دلیل که ...
الف) شما هم قبل از امضای توافقنامه هی می‌گویید ما باختیم ما باختیم.
ب) چون به اندازه کافی دلواپس نیستیم.
ج) به "بگم‌بگم" علاقه عجیبی داریم.
د) این گزینه بر خلاف شئونات اخلاقی است اما اگر ما جای شما باشیم همین گزینه را انتخاب می‌کنیم.

مدیرکل دفتر نظارت وزارت بهداشت: اینکه بیمارستانی خودسرانه به تغییر تعرفه‌ها اقدام کند، تخلف تعرفه‌ای محسوب شده و از نظر وزارت بهداشت قابل قبول نیست و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
به نظر شما شیوه برخورد وزارت بهداشت چگونه خواهد بود؟
الف) دو تا پشت دست به متخلفان می‌زنند و سه بار می‌گویند: بد، بد، بد.
ب) به متخلفان گفته می‌شود که تعیین تعرفه‌ها واسه ماس! یعنی کل تعرفه‌ها واس ماس! یعنی ماس ماس!
ج) به دست و پای متخلفان می‌افتند و جان مادرشان را قسم می‌دهند که دیگر از این کارها نکنند.
د) هر سه گزینه فوق صحیح است.

آرمان : نامه به یک تاجر ترک ایرانیجیکستانی!

سلام چطوری؟! چه کار می‌کنی؟! الان که دارم برات این نامه را می‌نویسم ساعت یک ربع از یک بامداد گریز کرده اما فکر و خیال تو مگر می‌گذارد خواب به چشم ما فرود آید؟! بابک جان... نه تاجر ترک ایرانیجیکستانی آخر ۱۲ هزار میلیارد تومان؟! از زمانی که گفتند قرار است دارایی‌های شما را پیدا کنند، شرلوک هولمز و خانم مارپل ترجیح دادند از دنیای کارآگاهی در اوج خداحافظی کرده و در تلویزیون شامپو سیر پرژک تبلیغ کنند.
تاجر جان، از زمانی هم که گفتند قرار است دارایی‌های تو را محاسبه کنند، فیثاغورث اعتراف کرد که آن چیزی که به خاطرش از حمام بیرون آمد و فریاد زد «یافتم، یافتم» در واقع سنگ پایی بود که مدتی قبل گم کرده بود و ارشمیدس هم اعتراف کرد که تنها تا دور در دور، نزدیک در نزدیک از علم ریاضی حالی‌اش می‌شود، واقعا تو خیلی آدم باحالی هستی، من آنقدر دوست داشتم حال این ارشمیدس یه روز گرفته شود، باور کن ما هرچه تجدید در درس ریاضی آوردیم زیر سر این ارشمیدس بیکار بود، دستت درد نکند خلاصه!
تاجر جون، راستی واقعا درست گفته هرکس که ادعا کرده پول خوشبختی نمی‌آورد اما سلامتی می‌آورد، چون تو حداقل ثابت کرده‌ای که اگر آدم پولدار باشد می‌تواند یک ساعت و نیم و بکوب با «آی بری باخ بری باخ» شلنگ و تخته انداخته و از نفس نیفتد، چون ما بی‌پول‌ها نای راه رفتن تا سر کوچه را هم نداریم، چه برسد به انجام حرکات موزون.
تاجر ترک ایرانیجیکستانی عزیزم، تو به ما انسان‌های تنبل که نبود امکانات را دستمایه شکست‌های خود در زندگی قرار می‌دهیم، ثابت کردی که کارت خیلی درست است، چون توانستی نمایندگی مازراتی را افتتاح کنی. در جریان باش که قرار است شرکت مازراتی به پاس (شاید هم سان‌تر) زحمات تو مدل جدید خودروی آن کارخانه را با نام «بی، زد، هلفدونی» روانه بازار کنند، برو حالشو ببر.
تاجر محبوب من (!) تازه خبر نداری که چند صباحی است که دم‌کنی‌های سورینت هم روانه بازار شده‌اند که بسیار اعجاب‌انگیز هستند و برنجی که به کمک آنها می‌پزیم به طرز خفنی «ری» کرده و بلند و بزرگ می‌شود.
تاجر ترک و ایرانیجیکستانی عزیز، ‌ای قشنگ‌تر از پریا، هنوز هم ویولن می‌زنی؟! دوست داری فیلم بسازی؟ یا باشگاه فوتبال بخری؟ لطفا جواب نامه من را در اسرع وقت بده، با احترام!

کیهان : آل‌سقوط

گفت: «محمدبن سلمان» پسر پادشاه کنونی عربستان مسئولیت حمله نظامی به یمن و قتل‌عام مسلمانان مظلوم این کشور را برعهده دارد.
گفتم: پشه خودش چی هست که فشار خونش باشه! این مردک از سیاست و مسائل نظامی چی سر درمی‌آورد؟!
گفت: خب! وقتی پدرش آلزایمر دارد بالاخره وظیفه اجرای دستورات اسرائیل برعهده پسرش خواهد بود.
گفتم: اما خودمانیم‌ها، خیلی حیف است که این شازده بی‌چشم ‌و رو کنار برود.
گفت: چرا؟!...
گفتم: برای اینکه با حماقت خود به زودی آل‌سعود را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد و مردم حجاز و همه ملت‌های مسلمان از شرّ آنها راحت می‌شوند.
گفت: یعنی تا این اندازه احمق است؟!
گفتم: مرد حسابی! مگر نمی‌بینی، خریت‌هایی که او می‌کند، خود «خر» هم در همه عمر خود مرتکب نشده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها