قاتل فراری که در جریان بازی محلی دومین جنایت خود را در شهرستان شهریار مرتکب شده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۸۶۴۴۲
ورزش محلی به جنایت ختم شد

به گزارش جام‌جم، عصر هفتم فروردین امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری خونین میان تعدادی از اتباع افغان مقابل یک باشگاه ورزشی در شهرستان شهریار خبرداد. ماموران با اعزام به محل مشاهده کردند سه جوان با ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده و غرق در خون روی زمین افتاده‌اند. تیم پلیسی به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند و متوجه شدند درگیری خونین، پس از پایان مسابقات کشتی محلی رخ داده است.

همزمان با شروع تحقیقات، ماموران موفق شدند چهار پسر جوان را که در این درگیری مشارکت داشتند دستگیر کنند. آنها با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و گفتند در این درگیری فقط شرکت داشته‌اند و دو پسر نوجوان به نام‌های نصیر و احمد، مجروحان را هدف ضربه چاقو قرار دادند.

با صدور قرار قانونی برای افراد بازداشت شده از سوی بازپرس اسماعیل برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای شهریار، تحقیقات برای دستگیری دو متهم آغاز شد و ماموران موفق شدند احمد را دستگیر کنند.

پسر نوجوان با انتقال به پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت: پس از پایان مسابقات کشتی، دوستم نصیر به دلیل دشمنی قدیمی که با پسر خاله مادرش به نام سعدی داشت با وی درگیر شد و من به هواخواهی از او پرداختم که دقایقی بعد درگیری دسته جمعی رخ داد.

در حالی که آخرین عامل این درگیری خونین تحت تعقیب پلیس بود، ماموران به تحقیق دوباره از شاهدان حادثه پرداختند که آنها این بار اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار دادند که نشان می‌داد نصیر، پس از قتل پسر جوانی در افغانستان به طور غیر قانونی به ایران آمده است.

ماموران با اطلاع از این موضوع به جستجوهای گسترده‌ای برای دستگیری متهم فراری پرداختند تا این که چهارشنبه هفته گذشته گزارشی از بیمارستان دریافت کردند که نشان می‌داد سعدی به دلیل شدت جراحات تسلیم مرگ شده است. در ادامه جستجو‌های پلیس مخفیگاه متهم شناسایی و او دستگیر شد.

متهم به قتل هفده ساله پنجشنبه گذشته در بازجویی‌ها گفت: از مرگ سعدی بی‌خبر بودم. او پسر خاله مادرم بود و زمانی که هردویمان در افغانستان زندگی می‌کردیم با هم اختلاف داشتیم. روز حادثه در مقابل باشگاه ورزشی او را دیدم و ناخواسته دعوایمان شد. با بالا گرفتن درگیری، باچاقو به او ضرباتی زدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
۰
۰
حالا سرت كه رفت بالای دار میفهمی نباید تو ایران قُد قُد كنی

نیازمندی ها