جام جم ورزشی: 19 سال دارد و آرزوهای بزرگی را در سر می پروراند. صدف امیری 18 ساله شاید بیش از اندازه بلند پرواز به نظر بیاید.
کد خبر: ۷۸۶۲۲۷
دختر اتومبیلران: روی دخترها بیشتر حساب کنید

به گزارش جام جم ورزشی ، صدف امیری با 19 سال سن اتومبیلرانی می کند. هدف هایش را هم دسته بندی کرده است. او ابتدا می خواهد در رقابت های کشوری شرکت کند و سپس در گام بلند بعدی راه به رقابت ها و تورنمنت های خارج از کشور پیدا کنید. این دختر بلند پرواز در گفت و گو با سایت جام جم ورزشی از آرزوهای ورزشی اش می گوید:

- چند سال است که پشت فرمان می نشینید؟

* من از 13 سالگی رانندگی را یاد گرفتم و دو سال است که سوار اتومبیل های مخصوص مسابقه می شوم. ابتدا با کارتینگ شروع کردم و به تدریج به طرف سایر اتومبیل های مسابقه ای کشیده شدم.

- اتومبیلرانی برای شما چه مفهومی دارد؟ اصلا چرا این رشته را انتخاب کردید؟

* اتومبیرانی یک دنیا هیجان است که من این هیجان را با هیچ چیز عوض نمی کنم. اتومبیلرانی با روحیات من همخوانی دارد و احساس می کنم آینده بسیار درخشانی در این رشته ورزشی در انتظار من است.

- این آینده چگونه می تواند باشد؟

* می خواهم ابتدا قهرمان رقابت های کشوری شوم و در این راه اصلا از رقابت با رانندگان مرد نمی ترسم. قهرمانی در کشور برای من دور از دسترس نیست و پس از آن می خواهم به رقابت های برون مرزی شرکت کنم.

- می دانید که در سال های اخیر کمتر اتومبیلرانی از ایران موفق شده در رقابت های برون مرزی شرکت کند؟

* بله اما همیشه که قرار نیست اوضاع به یک روال باشد. من می خواهم راننده مطرحی شوم و اصلا از موانعی که سر راهم قرار دارد نمی ترسم.

- در حال حاضر با چه اتومبیلی مسابقه می دهید؟

* یک پراید دارم که کاملا منطبق با اصول اتومبیلرانی تنظیم شده است.

- می گویند هزینه های نگهداری اتومبیل مخصوص مسابقه بسیار سنگین و سرسام آور است؟

* بله ، بسیار زیاد. از بنزین گرفته تا قطعات یدکی و هزینه تعمیرات . این هزینه ها واقعا سنگین است.

-از پس این هزینه ها برمی آیید؟

* اگر پدرم حمایتم نکند تقریبا هیچ کاری نمی توانم بکنم. البته من خودم خیلی مواظب اتومبیلم هستم و اجازه نمی دهم چندان خرج روی دست پدرم بماند.

- نگاه ها به راننده های خانم چگونه است؟

* راننده های خانم تعدادشان در رقابت ها خیلی زیاد است و حتی می توانند آقایان را کنار بگذارند. روی راننده های دختر بیشتر می توان حساب کرد. دخترها نظم وانضباط بیشتری دارند و تمرکز بیشتری بر روی کار خود دارند.

- اسپانسر دارید؟

* نه ، تقریبا هیچکس ما را حمایت نمی کند. فقط خودمان هستیم و خودمان. اگر علاقه خودمان نباشد تقریبا هیچ چیز باقی نمی ماند.

- صحبت پایانی؟

مطمئن باشد در آینده حرف های بیشتری از من خواهید شنید. من نمی خواهم فقط چند سال در رشته اتومبیلرانی باشم بعد کنار بروم. قهرمانی در رقابت های کشوری هدف اصلی من است. کاش مسئولان ما را بیشتر حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها