فناوری دیجیتال

شارژر صرفه‌جو

ظاهرا جعبه ساعت اپل کارایی‌های منحصر به‌فردی خواهد داشت

جعبه ساعت اپل را دور نیندازید

شرکت اپل هنوز ساعت هوشمند خود را عرضه نکرده است ولی تصاویری از جعبه این ساعت به دست رسانه‌ها افتاده است که در آن به‌نظر می‌رسد که جعبه این ساعت در نقش یک قاب مناسب برای آی‌واچ و احتمالا شارژر بی‌سیم آن عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۶۱۹۷
جعبه ساعت اپل را دور نیندازید

جام جم کلیک: ساعت هوشمند اپل در میان تمامی محصولات دیجیتالی عرضه شده و در آستانه عرضه جهان به یک مورد منحصر به‌فرد بدل شده است و توجه رسانه‌ای بر روی آن به‌‌اندازه‌ای زیاد است که تقریبا هر روز شاهد اخبار مربوط به این ساعت هستیم.

در آخرین شایعات منتشر شده درباره این ساعت، تصاویری از جعبه آی‌واچ که آماده تحویل به مشتریان است به چشم می‌خورد که این موضوع موجب ایجاد شایعه‌های جدید درباره وجود کاربری خاص برای جعبه این محصول شده است. در این تصاویر، جعبه به کار رفته برای عرضه آی‌واچ به شکلی دیده می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک جایگاه ویژه و یک قاب برای نگهداری ساعت در زمان‌هایی که بر روی دست نیست استفاده کرد.

ولی موضوع اصلی به این کاربری باز نمی‌گردد و همه چیز از اعلام امکان شارژ بی‌سیم برای این ساعت هوشمند توسط اپل نشات گرفته است. اپل در وب‌سایت خود درباره کارایی‌های این ساعت نوشته است: «ما می‌خواهیم این ساعت برای شما با کمترین دردسر به کار برده شود و برای همین بر روی آن باتری با کارکرد 18 ساعته قرار داده‌ایم ولی شارژ این محصول نیز می‌تواند بدون دردسر باشد و ما امکان شارژ بی‌سیم را برای این دستگاه فراهم کرده‌ایم تا حتی در تاریکی نیز بتوانید ساعت خود را در وضعیت شارژ قرار دهید.»

این اطلاعیه موجب شده است تا شایعه استفاده از جعبه ساعت اپل به‌عنوان شارژر بی‌سیم این محصول نیز به وجود بیاید. اپل هنوز این تصاویر را تائید نکرده است ولی موضوع اصلی اینجاست که نباید جعبه ساعت هوشمند اپل را دور بیندازید زیرا به احتمال فراوان کاربری خاصی برای شما خواهد داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها