وزیر دفاع با انتقاد از اقدام برخی رسانه‌ها و فعالان سیاسی داخلی در بزرگنمایی برخی ادعاهای آمریکایی‌ها در قبال بیانیه لوزان گفت: این‌گونه اقدامات نه فقط خدمت به منافع ملی نیست، بلکه زمینه را برای زیاده‌خواهی دشمن فراهم می‌کند.
کد خبر: ۷۸۵۹۹۲

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان در همین راستا به ادعای دروغین روزنامه گاردین مبنی بر «بازرسی از مراکز نظامی کشور بخشی از بیانیه سوئیس است» اشاره و تاکید کرد: چنین توافقی صورت نگرفته و اصولا بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز است و هیچ‌گونه بازدیدی از این مراکز پذیرفته نخواهد شد.

دهقان، رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و تذکر مشفقانه در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای را امری مثبت ارزیابی و تصریح کرد: مجموعه تدابیر رهبر معظم انقلاب، راهبرد دولت و عزم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در مسیری است که به طرف مقابل اجازه هیچ تحمیلی را بر ملت ایران نخواهد داد.

وی، همدلی و همزبانی دولت و ملت و انسجام و وحدت عمل همه قوای کشور در چارچوب تدابیر رهبر معظم انقلاب را رمز موفقیت در مذاکرات هسته‌ای دانست و گفت: ذوق‌زدگی و خوش‌بینی افراطی و ناامیدی و بدبینی تفریطی آفت دستیابی به یک نتیجه مطلوب و تامین‌کننده اهداف و منافع ملی است.

وزیر دفاع افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با حمایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه سترگ مردمی و همه قوای کشور، با عقلانیت، اعتماد به نفس و اتکا به اصول، مصمم است حقوق هسته‌ای و منافع ملی را در بالاترین سطح کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها