جام جم ورزشی: روزنامه گل سرانجام یکی از اسنادی را منتشر کرد که در هفته های گذشته و بعد از نشست مشترک کارلوس کی روش و علیرضا اسدی درباره آنها گفته می شد.
کد خبر: ۷۸۵۶۷۸
چرا مدیر برنامه های مشترک کی روش، منتظری و حقیقی یکی هستند؟

روزنامه ورزشی گل برای شماره صبح چهارشنبه خود در مطلبی به مدیر برنامه های مشترک کارلوس کی روش ، پژمان منتظری و علیرضا حقیقی اشاره کرده است. اینکه کاروالیو وکیل کارلوس کروش در قرارداد با فدراسیون ایران ،مدیر برنامه های این دو بازیکن ملی پوش هم هست. پژمان منتظری بازیکن ثابت خط دفاعی تیم ملی در چند سال اخیر فوتبال ایران بوده که توانسته با پر کردن جای هادی عقیلی از خط دفاعی ایران در 2 سال گذشته یکی از بهترین خطوط دفاعی آسیا را بسازد که سبب شده فوتبال ایران در رده اول قاره باشد. همزمان با رفتن منتظری به قطر هم چند سایت ورزشی درباره این انتقال نوشته بودند و از قرارداد پژمان با مدیربرنامه های پرتغالی خبر داده بودند. درباره علیرضا حقیقی و حضورش در لیگ پرتغال هم این شائبه وجود داشت . حالا روزنامه گل چنین ادعایی را با انتشار سندی ، به صورت رسمی مطرح کرده است. این سند یکی از اسنادی بود که اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در آن روز معروف به کروش نشان داده و چیزهایی مطرح کرده بود که دلخوری شدید سرمربی تیم ملی را به همراه داشته است.

البته بی شک کارلوس کروش هم درباره این سند نکات مهمی برای گفتن دارد که بسیاری از مربیان و بازیکنان دنیا مدیران برنامه های مشترکی دارند. چه در همین لیگ ایران و چه در لیگ های اروپایی خورخه منس ، یکی از بزرگترین دلالان رسمی فیفا ، هزاران بازیکن فوتبال را زیر نظر خود دارد. او از مورینیو تا کروش و اسکولاری ، تقریبا با همه کار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها