سرانجام پروژه ساخت یک ساعت هوشمند معقول از سوی سامسونگ

رقیب جدیدی برای ساعت اپل

شرکت سامسونگ پس از دو سال آزمون و خطای ناموفق در زمینه ساعت‌های هوشمند تصمیم دارد تا یک ساعت هوشمند ویژه با طراحی ظاهری زیبا را روانه بازار کند.
کد خبر: ۷۸۵۶۱۱
رقیب جدیدی برای ساعت اپل

جام جم کلیک: عرضه ساعت هوشمند توسط سامسونگ من را به یاد محصولات این شرکت در بازه زمانی 7 تا 10 سال پیش انداخت، در آن دوران سامسونگ همیشه اولین‌ها را تولید می‌کرد ولی این اولین بودن به معنی بهترین بودن نبود، برای نمونه نخستین همراه مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی، نخستین تلفن همراه دو سیم‌کارته، نخستین تلفن همراه مجهز به آنتن‌ تلویزیون و غیره در آن دوران توسط سامسونگ عرضه شدند ولی کیفیت آن‌ها به اندازه‌ای متوسط بود که به سرعت توسط رقبا از رده خارج شدند. ماجرای ساعت‌های سری گیر سامسونگ نیز دقیقا به همین ترتیب بوده است و شرکت‌های مختلفی که پس از سامسونگ دست به عرضه ساعت هوشمند زده‌اند از این شرکت موفق‌تر عمل کرده‌اند.

سرانجام به نظر می‌رسد که سامسونگ به فکر ساخت یک ساعت هوشمند در سطح نام این شرکت افتاده است. این ساعت هوشمند که Orbis نام دارد از نظر ظاهری دارای کیفیت بسیار بالایی به نظر می‌رسد و به‌صورت مستقیم می‌توان آن را رقیب ساعت اپل فرض کرد.

ساعت Orbis در دو رده عرضه خواهد شد که یک رده تنها از سیستم ارتباط سیار وای‌فای بهره خواهد برد و رده دوم علاوه بر وای‌فای خواهد توانست تا به شبکه‌های 3G نیز متصل شود. سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این پروژه ارائه نکرده ولی شایعات دیگر نشان می‌دهند که این شرکت در حال مذاکره با اپراتورهای مخابراتی در آمریکا است تا از خدمات 3G آن‌ها بر روی Orbis بهره‌مند شود. البته به‌صورت طبیعی هیچ زمان رسمی برای رونمایی این مدل اعلام نشده است و تنها می‌بایست در انتظار اطلاعات تکمیلی از سوی سامسونگ باقی ماند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها