آیا دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان به گوگل می‌پیوندد؟

دو خریدار پروپاقرص برای توییتر

شایعاتی درباره وجود دو مشتری برای خرید شبکه اجتماعی توییتر به گوش می‌رسد که بر اساس همین شایعات نیز یکی از این مشتری‌ها شرکت گوگل است.
کد خبر: ۷۸۵۶۰۹
دو خریدار پروپاقرص برای توییتر

جام جم کلیک: شبکه‌های اجتماعی در جهان به پدیده‌های دهه فعلی تبدیل شده‌‌اند و تقریبا هر فردی ممکن است در شبکه‌های اجتماعی خاصی حضور داشته و ساعاتی از زندگی حقیقی خود را به دنیای مجازی انتقال بدهد. در آمارهای منتشر شده در سطح بین‌المللی، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی، فیس‌بوک بوده است و در رتبه دوم نیز شبکه اجتماعی توییتر قرار گرفته است.

حال شایعاتی درباره احتمال خریداری شدن توییتر توسط یک شرکت دیگر به گوش می‌رسد که البته هنوز نه این شایعه به‌صورت رسمی تائید شده است و نه اینکه هویت خریداران مشخص شده است ولی بسیاری از افراد معتقدند که خریدار اصلی توییتر، شرکت گوگل خواهد بود.

نکته جالب در این باره این است که توییتر، یک شرکت بسیار متمول است و کمتر شرکت‌هایی توانایی خریداری کردن آن را دارند و به همین دلیل نیز لیست خریداران احتمالی این شرکت تا حدی قابل پیش‌بینی است که در میان شرکت‌های موجود در این لیست، نام گوگل بیشتر از سایرین به عنوان یک گزینه منطقی محسوب می‌شود.

البته هنوز هیچ جزئیاتی درباره پیشنهاد احتمالی گوگل برای خرید توییتر به گوش نمی‌رسد و حتی رقم پیشنهادی نیز به صورت تقریبی مشخص نشده است.این شایعه موجب شده است تا توییتر با رشدی بسیار چشمگیر در ارزش سهام روبرو شود و جالب اینجاست که ارزش هر سهم توییتر در روز گذشته در بازار بورس آمریکا با رشدی 3.5 درصدی همراه بوده و به 52 دلار رسیده است.

شایان ذکر است که تلاش رسانه‌ها برای برقراری ارتباط و کسب تائید و یا تکذیب این خبر از طریق توییتر ناموفق بوده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها