حاشیه حضور سرمربی جدید سرخپوشان در تهران

لیدرهای پرسپولیس بیانیه حمایت خواندند

جام جم ورزشی: 2 دستیار خارجی برانکو ایوانکوویچ همراه با سرمربی جدید پرسپولیس به تهران آمدند.
کد خبر: ۷۸۵۶۰۸
لیدرهای پرسپولیس بیانیه حمایت خواندند

حضور برانکو ایوانکویچ بعد از حدود 9 سال در تهران برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حاشیه‌های جالبی در فرودگاه امام خمینی همراه بود.

* خبرنگاران و گزارشگرانی که می‌خواستندخبر ورود برانکو را مخابره کنند از ساعت 3 بامداد در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند.

* محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس امروز به همراه تعدادی از مسئولان این باشگاه به فرودگاه امام خمینی آمده بود تا استقبال گرمی از سرمربی جدید پرسپولیس انجام شود.

* تعدادی از لیدرها و هواداران پرسپولیس هم با آوردن چند بنر به سرمربی جدیدشان خیرمقدم گفتند. جالب اینجا بود یکی از بنرها به زبان فارسی نوشته شده بود.

* یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای تهران حضور برانکو در تهران را خیرمقدم گفته بود که البته متن این خیرمقدم فارسی و روی یک کاغذ کوچک نوشته شده بود!

* در حالی که پرواز حامل سرمربی جدید پرسپولیس در ساعت 5 و 50 دقیقه در فروگاه امام خمینی به زمین نشست اما به دلیل مشکلاتی که برای صدور ویزای برانکو پیش آمده بود، وی با تاخیری بیش از یک ساعت میان خبرنگاران آمد.

* خوشحالی برانکو از حضور مجدد در ایران از چهره این مربی کاملا مشخص بود به طوری که وی در مصاحبه‌اش بارها عنوان کرد از حضور مجدد در ایران هیجان‌زده است.

* 2 دستیار برانکو هم همراه او به تهران آمدند.

* برانکو پس از خروج از گیت فرودگاه امام خمینی در محاصره هواداران و لیدرهای پرسپولیس قرار گرفت و به شدت تشویق شد. در این میان بازار گرفتن عکس سلفی با مربی جدید پرسپولیس هم بسیار داغ بود.

* دوربینی از طرف باشگاه پرسپولیس به فرودگاه امام خمینی آورده شده بود تا لحظه لحظه حضور سرمربی جدید این تیم را ثبت و ضبط کند.

* از سوی لیدرهای باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای در حضور برانکو قرائت شد که در این بیانیه حضور برانکو در ایران گرامی داشته شد و هواداران پرسپولیس اعلام کردند که از این مربی حمایت خواهند کرد.

* اتومبیل تشریفات باشگاه پرسپولیس با حضور در فرودگاه امام خمینی برانکو را به محل اقامتش رساند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها