مرکز پژوهش و سنجش‌افکار صداوسیما اعلام کرد:

«فوق سری» در رتبه نخست

سریال «فوق سری» ساخته مهدی فخیم‌زاده که ایام نوروز از شبکه یک به نمایش در آمد، توانست بیشترین بیننده را از آن خود کرده و رضایت آنان را نیز جلب کند.
کد خبر: ۷۸۵۵۶۴

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،‌ بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا‌و‌سیما در تهران و مراکز استان‌ها بعد از سریال فوق سری، مجموعه کمدی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری ه پخش آن از ششم فروردین از شبکه سه آغاز شد و همچنان ادامه دارد، توانسته مقام دوم را از آن خود کند و مجموعه‌‌های کلاه قرمزی (شبکه دو) و سر‌به‌راه (شبکه پنج) در ردیف‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌‌اند. سریال فوق‌سری که موضوعی پلیسی داشت درباره سرهنگ نصراللهی بود که گروهی خلافکار از چهره او سوءاستفاده و صورت یکی از اعضای خود به نام ناصر پاپتی را به وسیله جراحی شبیه او کرده بودند. پلیس خیلی زود از این اتفاق مطلع شد و با دستگیری پلیس قلابی(ناصر پاپتی)، سرهنگ نصراللهی واقعی را به جای او وارد گروه خلافکاران کرد.

در کنار این ماجراها، داستان خانواده‌‌های سرهنگ و ناصر پاپتی هم روایت شد.

در این سریال فخیم‌زاده علاوه بر کارگردانی، نقش‌های ناصر و سرهنگ را نیز بازی کرد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به شقایق فراهانی(همسر ناصر پاپتی)، فریبا کوثری(همسر سرهنگ)، حبیب دهقان‌نسب، محمد صادقی و رامین راستاد اشاره کرد.

سریال در حاشیه را مهران مدیری با موضوع چند آدم شیاد که خود را جای پزشک متخصص معرفی می‌کنند، کارگردانی کرده است. در این سریال طنز خود مدیری یکی از نقش‌های اصلی را به عهده دارد و از دیگر بازیگران آن می‌توان به جواد رضویان، سیامک انصاری، مهران غفوریان، سحر ذکریا، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، جوانه دلشاد، آذین رئوف، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، دریا مرادی دشت، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی اشاره کرد. این سریال هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه به مخاطبان ارائه می‌شود.

ایرج طهماسب، حمید جبلی و حمید مدرسی امسال هم مثل سال‌های قبل مجموعه کلاه قرمزی را برای نوروز شبکه دو تولید کردند. پخش این مجموعه از ششم فروردین آغاز شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. در این مجموعه آقای مجری به همراه عروسک‌های کلاه‌قرمزی، جیگر، پسرخاله، ببعی، فامیل دور، آقوی همساده، دختر همسایه، دیبی، عزیرم ببخشید و گابی در هر قسمت چند ماجرا را شکل می‌دهند و از زوایای مختلف به موضوعاتی که معمولا مردم و کودکان با آن مواجه هستند، می‌پردازند. شبکه پنج هم نوروز امسال سریال «سر به راه» را به مخاطبان خود ارائه کرد. این سریال را سعید سلطانی کارگردانی کرده بود و مسعود کرامتی، شقایق دهقان، شهین تسلیمی، محسن کیایی، الناز حبیبی، سیاوش خیرابی و ارژنگ امیرفضلی نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کردند.سر به راه داستانی خانوادگی داشت و در فضایی آرام قصه خود را روایت می‌کرد. سر به راه در کنار ماجراهایی که برای خانواده یحیی(کرامتی) پیش می‌آمد، اتفاقات خانه یاس را هم به نمایش می‌گذاشت، خانه‌ای که محلی بود برای نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست.

به گزارش مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها، 75.2 درصد از مردم، بیننده حداقل یکی از سریال‌های نوروزی سیما بوده‌اند. همچنین آمار نشان می‌دهد که میزان بیننده و رضایت مردم از برنامه‌های سیما، بیش از سال گذشته بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها