اپل برای مدل‌های استاندارد ساعت هوشمند خود 50 درصد تخفیف خاص درنظر گرفته است

50 درصد تخفیف رویایی برای ساعت اپل

شرکت اپل که به‌زودی ساعت هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد، تصمیم گرفته‌ است تا برای نشان دادن قابلیت‌های این ساعت و همه‌گیر کردن آن، به کارمندان شرکت خود اجازه بدهد که این ساعت را با تخفیف 50 درصدی خریداری کنند.
کد خبر: ۷۸۵۲۶۶
50 درصد تخفیف رویایی برای ساعت اپل

جام جم کلیک: ساعت هوشمند اپل که در میان بسیاری از افراد با نام آی‌واچ شناخته می‌شود در آستانه عرضه قرار دارد ولی این امر موجب نشده است تا میزان شایعات درباره این ساعت فروکش کند و هیجان رسانه‌ها درباره این محصول هنوز در حد بالایی قرار دارد. در این میان شرکت اپل می‌داند که این محصول در روزها و حتی هفته‌های نخست عرضه با فروشی تضمین شده روبرو خواهد بود ولی پس از آن مشکلات احتمالی آغاز خواهند شد و ممکن است افت فروش برای این محصول به وقوع بپیوندد. در این میان تنها راهکار را باید به بازاریابی مطلوب پس از عرضه دانست زیرا بسیاری از مشتریانی که پس از دروان طوفانی ابتدای عرضه به سراغ یک محصول می‌روند، ابتدا به بازخوردها و تعداد کاربران این محصول و تجربیات آن‌ها نگاه می‌کنند و در این میان اپل برای اینکه این ساعت را بیش‌ازپیش در معرض نمایش قرار بدهد تصمیم گرفته است تا به تمامی کارمندان اپل پیشنهاد تخفیف 50 درصدی برای خرید این ساعت هوشمند را ارئه کند.

البته این تخفیف 50 درصدی تنها برای مدل استاندارد و استیل این ساعت است و اگر کارمندان اپل بخواهند که مدل‌های پیشرفته و گران‌تر را خریداری کنند، به جای 50 درصد تخفیف تنها با تخفیفی 500 دلاری روبرو خواهند بود. شایان ذکر است که ساعت هوشمند اپل به‌زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد و قیمت مدل پایه آن 350 دلار خواهد بود که این رقم برای کارمندان اپل برابر با 175 دلار خواهد بود و گران‌ترین مدل آن نیز 18 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها