مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ضرورت مقابله جنبش دانشجویی با اشرافی گری و فساد اقتصادی

در قالب یک نامه سرگشاده منتشر شد

تقدیر یک تشکل دانشجویی از مهران مدیری

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با انتشار نامه‌ای خطاب به مهران مدیری، از وی به‌دلیل ساخت مجموعه «در حاشیه» و پرداخت به مسائل و مشکلات مردمی حوزه سلامت ولو به‌زبان طنز تشکر و تقدیر کرده است.
کد خبر: ۷۸۵۲۰۹
تقدیر یک تشکل دانشجویی از مهران مدیری

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی یک تشکل دانشجویی است که نامه‌ای به کارگردان مجموعه طنز «در حاشیه» نوشته و از تلاش او در نمایش مشکلات مردمی و برخی اشتباهات رایج میان جامعه پزشکی تقدیر و تشکر کرده است. آنها معتقدند «یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است» و گفته‌اند که فشارهای جریانی که آن را جریان سرمایه‌داری می‌خوانند بر مدیری، برای سانسور حقایق و مقاومت او در برابر این فشارها یک سند افتخار بزرگ برای او است و معتقدند که مردم او را به‌دلیل ساخت این مجموعه، از خود و در جبهه خود احساس می‌کنند.

متن کامل نامه این تشکل دانشجویی را در ادامه می‌خوانید:

جناب آقای مهران مدیری؛ کارگردان مجموعه طنز «در حاشیه»

سلام علیکم؛

طی سالهای متمادی یکی از دردآورترین و بیمارترین بخشهای مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است، بخشی که هرروز و هرسال بیشتر در حلقوم جریان سرمایه داری و پول پرستی فرو می‌رود تا از قبل بیماری مردم و رنج آنها کیسه‌های عده‌ای قلیل را روز به روز از ثروت‌های کثیف سرشار کنند، بخشی که به‌بهانه طرحهای تحول فقط و فقط سرازیر کردن پول را به جیب پزشکان تضمین کرده است.

تخلفات جامعه پزشکی و بی‌عدالتی گسترده در بخش سلامت چنان رو به گسترش است که مردم را از اصلاح وضع موجود ناامید ساخته است.

این روزها پخش سریال طنز شما که به مشکلات و حقایق بخشی از جامعه بیمارِ پزشکی! می‌پردازد، مایه مسرت و شادی مردم گشته است.

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی از حضرتعالی به‌خاطر ساخت این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد. مطمئناً فشارهای بی‌حد و حصر جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق در این مجموعه طنز، سند افتخار بزرگی برای خدمت شما به مردم کشورتان است؛ مردمی که شما را از خودشان و در جبهه خودشان احساس می‌کنند.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواستاریم.

به‌امید ظهور عدالت‌گستر گیتی

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها