اگر شما هم از آن افرادی هستید که امسال قصد دارند با سر و سامان دادن به امور مالی‌شان، کمی بیشتر از آنچه همیشه ته حساب یا کیف پولشان باقی می‌ماند، پس‌انداز داشته باشند؛ بد نیست نگاهی به اپلیکیشن‌های این شماره بیندازید.
کد خبر: ۷۸۵۰۰۷
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری و مدیریت مالی

با آغاز سال جدید، تصمیمات مهمی می‌گیریم؛ مثلا با خودمان قرار می‌گذاریم از این به بعد کارهایمان را سر وقت انجام دهیم، منظم‌تر باشیم، حساب دخل و خرجمان را داشته باشیم و در کل، زندگی‌مان را روی یک برنامه‌ منظم و دقیق پیش ببریم. اگر شما هم از آن افرادی هستید که امسال قصد دارند با سر و سامان دادن به امور مالی‌شان، کمی بیشتر از آنچه همیشه ته حساب یا کیف پولشان باقی می‌ماند، پس‌انداز داشته باشند؛ بد نیست نگاهی به اپلیکیشن‌های این شماره بیندازید. اگر کار موقتی و مختصری دارید و آن‌چنان در بند مبادلات مالی نیستید، بد نیست تکانی به خودتان بدهید و برای سال جدید، برنامه‌ مالی جدی‌تری درپیش بگیرید. حتی اگر چنین هم باشید، باز هم بد نیست از اطلاعات حسابتان مطلع شوید. حتما لازم نیست تاجر باشید یا حقوق کلان دریافت کنید؛ هر کسی برای حساب بانکی‌اش به برنامه و محافظت احتیاج دارد؛ پس پیشنهادهای این شماره را جدی بگیرید.

1. نام نرم‌افزار: Spending Tracker

سیستم عامل: اندروید، iOS، ویندوز

حجم: 20،5 مگابایت

امتیاز: 4.5ستاره

این نرم‌افزار، یک سرویس حسابداری شخصی است که خرج و مخارج شما را تحت نظارت داشته و به شما امکان کنترل سرمایه‌تان را می‌دهد.
Spending Tracker .از ساده‌ترین مسیر ممکن شما را به آنچه مد نظرتان است، یعنی مدیریت امور مالی‌تان می‌رساند؛ فقط کافی است به آن اجازه بدهید مخارج شما را دنبال کند و با تعریف کردن بودجه‌ مورد نظرتان، شانس پس‌انداز کردن بیشتر و بیشتری را به‌ شما بدهد. اگر از افرادی هستید که حرف نمودارها و جدول‌ها را بهتر می‌فهمید، این نرم‌افزار امکان نمایش اطلاعات مد نظرتان را به این صورت دارد. علاوه بر اینها، اگر مایل باشید داده‌هایتان را به اپلیکیشن دیگری انتقال بدهید هم مشکلی نخواهید داشت. راستی یادتان نرود، اگر مانند بیشتر افراد، شما هم به‌صورت ماهانه حقوق دریافت می‌کنید، می‌توانید گزینه‌ ماهانه را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید و اگر این بازه‌ زمانی هفتگی یا دو ماه یکبار یا هر شکل دیگری هم باشد، باز امکان تعریف کردن آن را در این برنامه خواهید داشت و در نتیجه می‌توانید از راهکارهای مربوط به هرکدام نیز سود ببرید.

دانلود از کافه بازار:

http://bit.ly/1BA20l7

دانلود از آی‌تیونز:

http://apple.co/1jvk98t


2. نام نرم‌افزار: Expense Manager

سیستم عامل: اندروید، iOS، ویندوز

حجم: 2.3 مگابایت

امتیاز: 4 ستاره

اگر می‌خواهید امسال مدیریت مخارجتان را به منظم‌ترین و البته ساده‌ترین نحو به دست بگیرید، این نرم‌افزار درست همان چیزی است که به آن احتیاج دارید؛ زیرا از طریق آن می‌توانید مخارجتان را کنترل کرده تا حساب و کتاب آن از دستتان در نرود. شما می‌توانید محدودیت زمانی خاصی برای سیستم‌تان تعریف کنید و مثلا با انتخاب گزینه‌ «ماهانه»، هر ماه از این‌که چقدر خرج کرده‌اید و چرا مطلع شوید. علاوه بر این، نرم‌افزار به شما امکان اضافه کردن دسته‌بندی‌های گوناگون و نگاه اجمالی بر آنچه سر پولتان آمده (چقدر از آن را خرج کرده و چه مقدار دیگر برایتان باقی مانده) را نیز می‌دهد. شما همچنین می‌توانید داده‌هایتان را به فایل CSV هم انتقال داده و از آنها در دراپ‌باکس، بک‌آپ تهیه کنید تا هر زمان که نیاز داشتید به داده‌هایتان دسترسی داشته باشید، بتوانید با هر یک از وسیله‌های الکترونیکی موجودتان، نگاهی به حساب و کتاب‌هایتان بیندازید. اگر کمی جیب‌هایتان را تکان بدهید و نسخه‌ کامل این نرم‌افزار ‌را بخرید، امکان استفاده از ابزارهای دیگری برای مدیریت و آمار امور مالی‌تان را نیز خواهید داشت.

دانلود از کافه بازار:

http://bit.ly/1xhnuiB

دانلود از آی تیونز:

http://bit.ly/1bs.nIR


3. نام نرم‌افزار: مدیریت هزینه‌ها

سیستم عامل: اندروید

حجم: 4.1 مگابایت

امتیاز: 4.5 ستاره

این یکی از آن نرم‌افزارهای فارسی زبان و مجانی خوب است که برای بازاری‌ها و افرادی که خیلی حوصله‌ سر و کله زدن با اپلیکیشن‌های انگلیسی زبان را ندارند، گزینه‌ مناسبی خواهد بود. اگر از آن دسته افرادی هستید که هم سرتان توی حساب و کتاب است و هم مایلید هر بار گزارش دقیقی از مخارجتان داشته باشید، این نرم‌افزار با امکان اتصال به گوگل‌درایو و ES File Explorer، از هزینه‌ها و درآمدهایتان گزارش گرفته و هر آنچه را لازم باشد با نمایش نمودارهای مختلف، پیش رویتان قرار خواهد داد. علاوه بر اینها، می‌توانید بودجه‌ خاصی را در آن تعریف و برای مخارج بعدی‌تان برنامه‌ریزی کنید. ثبت چک‌های دریافتی و پرداختی، ثبت بدهی و طلب و همچنین آسانی استفاده‌ آن برای ثبت تراکنش‌های دوره‌ای، آن‌ را به یکی از کامل‌ترین‌ها تبدیل کرده است. امتحانش ضرری ندارد.

دانلود از کافه بازار:

http://bit.ly/19eTA9E


4. نام نرم‌افزار: Pocket Expense

سیستم عامل: iOS و اندروید

حجم: 8/8 مگابایت

امتیاز: 3.5 ستاره

اگر چند حساب مختلف دارید و مایلید همه را یکجا بررسی کنید و حساب همه‌شان را با هم داشته باشید، این صندوقچه می‌تواند حافظ تمام آنها بوده و امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار بدهد. شما علاوه بر مدیریت چند حساب در کنار هم، امکان تعریف مشاهدات روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را نیز خواهید داشت و حتی می‌توانید به همه آمار مربوط به حساب‌هایتان در چند سال نیز نگاهی بیندازید. نگران گیج شدن بین این همه داده‌ مختلف نباشید، زیرا این اپلیکیشن خاص می‌تواند در جدول‌های منظم و مشخص، تمام اطلاعات مورد نظرتان را نمایش بدهد. علاوه بر اینها، می‌توانید نوعی محدودیت مخارج را هم برای این سیستم تعریف کنید و به این صورت اگر قصد دارید برای انجام کاری، مقداری پول پس‌انداز کنید، بی‌آن‌که حساب و کتابش از دستتان خارج شود؛ این کار را به‌راحتی انجام دهید. تنها کافی است مشخص کنید آخر ماه تمایل دارید چه مقدار پول ته حسابتان مانده باشد و صندوقچه، آن ‌را برایتان ذخیره خواهد کرد. در نهایت این‌که اگر فراموشکار هستید و حساب بدهی‌ها یا حتی بدهکاری‌هایتان را فراموش می‌کنید، می‌توانید یادآوری این اپلیکیشن را فعال کنید تا هر چند وقت یکبار یادتان بیندازد که اوضاع از چه قرار است.

دانلود از آی تیونز:

http://apple.co/1sgSWMZ ‌‌

دانلود از گوگل پلی:

http://bit.ly/1HMa7Nv


5. نام نرم‌افزار: مدیریت مخارج

سیستم عامل: اندروید

حجم: 2.6 مگابایت

امتیاز: 4 ستاره

این نرم‌افزار نیز مانند گزینه‌های قبل می‌تواند دخل و خرج هفتگی، ماهانه و سالانه‌تان را دنبال کرده و در صورت تمایل، آنها را در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی کند. اگر شما مخارج ثابتی در طول ماه دارید یا همیشه خرید روزانه‌ ثابتی دارید که باید مقادیر متنابهی پول را برایش کنار بگذارید، تنها کافی است آن ‌را در این سیستم تعریف کنید تا مخارج مربوط را تنظیم کند. این نرم‌افزار هم برای افراد چند حسابه به کار می‌آید و می‌تواند از چند حساب به صورت همزمان پشتیبانی کند. نمی‌توان گفت هرکدام از این اپلیکیشن‌ها به نسبت دیگری کارایی کمتر یا بیشتری دارد؛ آنچه مهم است این که کدام‌یک از اینها می‌تواند نیازهای حسابرسی مالی شما را بهتر تامین کند. اگر دانشجویی هستید که کار پاره‌وقت مختصری دارید و مبادلات آنچنانی هم ندارید، می‌توانیم این نرم‌افزار را به شما پیشنهاد کنیم.

دانلود از کافه بازار:

http://bit.ly/1MvfRMw


6. نام نرم‌افزار: Financisto

سیستم عامل: اندروید

حجم: 3.7 مگابایت

امتیاز: 4.5 ستاره

حتما برای شما هم پیش آمده که بارها به هر دری زده‌اید تا حواستان باشد این ماه باید مقدار قابل توجهی پول جمع کنید اما باز هم آخر ماه می‌بینید چیزی ته حسابتان نمانده است. گاهی هم حواستان نیست و فکر می‌کنید پول یکی از حساب‌هایتان تمام شده و بیهوده از حساب پس‌اندازتان خرج می‌کنید؛ حال آن‌که اشتباه فکر می‌کرده‌اید. این اپلیکیشن برای این طراحی شده که جلوی چنین خطاهایی را بگیرد و شما را از هرآنچه دارید و ندارید باخبر کند. این نرم‌افزار هم مانند رقبایش برای افرادی که چند حساب بانکی مختلف دارند طراحی شده و امکان نمایش بدهی‌ها و طلب‌ها را داشته و از طرفی، تراکنش‌ها را بر حسب موقعیت مکانی شما برایتان نمایش خواهد داد. از طرفی دیگر، امکان تعریف کردن بودجه و تنظیمات پیشرفته‌تر را نیز در نظر گرفته است. یکی از بهترین امکانات این نرم‌افزار، محافظت با PIN کد برای تمام داده‌های ثبت شده‌تان است و شما برای وارد شدن به بخش داده‌ها، می‌توانید رمز مخصوص به خودش را در نظر گرفته و دیگر نگران فضولی اطرافیانتان هم نباشید.

دانلود از کافه بازار:

http://bit.ly/18fC97C

دانلود از گوگل پلی:

http://bit.ly/1Mwp48Z

نسیم اسلام‌پور / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها