سرمربی پیشین منچستریونایتد:

هیچ بازیکنی در سطح مسی و رونالدو نیست

سرمربی پیشین منچستریونایتد معتقد است لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دست‌نیافتنی هستند و بازیکنی در حال حاضر در حد این دو فوق‌ستاره‌ نیست.
کد خبر: ۷۸۳۷۲۳
هیچ بازیکنی در سطح مسی و رونالدو نیست

سرالکس فرگوسن در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «SiriusXM FC» در خصوص ظهور فوق‌ستاره‌ها در فوتبال جهان گفت: همیشه باید به باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد نگاه کنید که قادر به تولید بازیکنانی فوق‌ستاره هستند. با این حال باید صادقانه بگویم در حال حاضر باشگاهی وجود ندارد که یک فوق‌ستاره به جهان فوتبال معرفی کرده باشد البته نیمار محبوبیت خوبی در بین عموم مردم دارد و صحبت از پتانسیل او می‌شود ولی به اعتقاد من این بازیکن برزیلی هنوز تا تبدیل شدن به یک فوتبالیست کامل فاصله دارد.

وی افزود: با برخی از افراد که صحبت می‌کنم با شور و شوق در مورد نیمار صحبت می‌کنند. زمانی که در منچستریونایتد بودم، اندرسون برزیلی هم با اشتیاق از نیمار تعریف می‌کرد. از این رو امیدوارم نیمار فوتبالیست بعدی باشد که همان استعدادی را که در مسی و رونالدو می‌بینیم، پیدا کند.

سرمربی پیشین شیاطین سرخ همچنین در حمایت از سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که تیمش در سال 2015 شروع ضعیفی داشته و اخیراً صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به بارسلونا داده و به سختی با گذر از شالکه راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، گفت: کارلتو مرد بزرگی است. به نظرم او در بازی رئال مقابل شالکه فوق‌العاده بود. آنچلوتی پسر من یعنی دَرِن را می‌شناخت و می‌دانست که او به تازگی از سمت سرمربیگری تیم پِتربورو کنار گذاشته شده است. کارلتو به درن گفت که چرا نمی‌آیی و چند روز در تمرینات رئال مادرید حضور پیدا نمی‌کنی؟ این حرف او درست مثل این بود که دنیا را به درن داده بودند.

فرگوسن افزود: کارلتو مرد فوق‌العاده‌ای است و نمی‌توانم به اندازه کافی شخصیت او را توصیف کنم. او انسان و مربی بزرگی است. آنچلوتی یکی از بهترین مربیانی است که تاکنون دیده‌ام و یکی از بزرگترین رقیبان کاری‌ام در زمان مربیگری‌ام بود، به همین خاطر نگران آینده حرفه‌ای او نیستم و از این بابت اطمینان دارم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها