قدردانی کاپیتان از تماشاگران

نکونام از تیم ملی خداحافظی کرد

جام جم ورزشی: اریک هامرین پیش از دیدار برابر ایران به تمجید از تیم کارلوس کی‌روش پرداخت و آن را تیمی بسیار خوب توصیف کرد.
کد خبر: ۷۸۳۲۸۱
سرمربی سوئد: ایران تیمی بسیار خوب است

دو تیم ملی ایران و سوئد فرداشب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه برابر هم به میدان خواهند رفت. ایران در بازی قبلی دوستانه خود موفق شد با دو گل برابر شیلی به برتری برسد و حالا در این دیدار تیم ملی ایران در آخرین دیداری که کارلوس کی‌روش هدایت آن را بر عهده خواهد داشت برابر سوئد به میدان خواهد رفت.

اریک هامرین سرمربی سوئد پیش از دیدار تیمش برابر ایران گفت:‌ بازی با ایران برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم خودمان را برابر تیمی خوب مثل ایران محک بزنیم. هر دو تیم شرایط خوبی دارند. به همین خاطر فکر می کنم این دیدار بازی خوبی از آب در خواهد آمد. ما بازی های ایران را در جام جهانی دیدیم و می دانیم آنها در این جام بازی های خوبی به نمایش گذاشتند. بازی قبلی آنها برابر شیلی را هم دیدیم که توانست به برتری برسد. ایران تیمی بسیار خوب است و آنها این موضوع را در جام جهانی و بازی برابر شیلی ثابت کردند.

سرمربی سوئد در ادامه گفت: مطمئنم این بازی بسیار خوب خواهد شد. بازی ایران برابر شیلی را به دقت دیدم. آنها در نیمه نخست چند فرصت گلزنی را از دست دادند و روی ضد حملات بسیار خطرناک هستند. علاوه بر آن ایران از نظر ساختار دفاعی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همه این فاکتورها باعث شده تا ایران تیمی خوب و قابل احترام باشد.

هامرین در پایان گفت: برابر ایران همه بازیکنان خودم را در اختیار دارم و مصدومی برای این دیدار ندارم و قصد ندارم در این دیدار به زلاتان استراحت بدهم و او برابر ایران به میدان خواهد رفت.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها