دو شرکت مایکروسافت و Polycom طی هفته جاری بیانیه مربوط به گسترش همکاری‌های خود را منتشر کردند تا به موجب آن Polycom راهکارهای ویدیویی خود موسوم به Polycom RoundTable را مبتنی بر نسخه سازمانی ابزار ارتباطی مایکروسافت با نام Skype for Business ارائه دهد.
کد خبر: ۷۸۳۲۲۸
نسخه سازمانی Skype صاحب قابلیت‌های ویدیویی شد

به گزارش جام جم کلیک: سیستم جدید که با نام Polycom RoundTable 100 شناخته می‌شود یک راهکار ویدیویی است که می‌تواند ارتباطی تصویری میان بخش‌های مختلف سازمان را برقرار سازد.

این ابزار به سازمان‌های کوچک و متوسط امکان می‌دهد تا بر مبنای حساب کاربری شخصی با استفاده از Skype for Business و Lync ۲۰۱۳ مایکروسافت ارتباطات داخلی را مبتنی بر خدمات صوتی، تصویری و نوشتاری برقرار سازند.

این دو شرکت اعلام کردند سری راهکارهای ویدیویی Polycom CX شامل سیستم تالارهای گفت‌وگوی Polycom CX8000 و سیستم‌های کنفرانسی یکپارچه Polycom CX51000 و Polycom CX5500 برای سازمان‌ها عرضه خواهد شد.

به همین منظور، تلفن رسانه‌ای Polycom 77X مخصوص سازمان‌ها نخستین سرویس خدمات صوتی مبتنی بر فضای پردازش ابری خواهد بود که بر پایه مجموعه نرم‌افزاری Office 365 به دست کاربران جهانی می‌رسد.

«پیتر لیو» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره Polycom گفت: «ما و مایکروسافت همکاری‌هایی با یکدیگر آغاز کردیم که به موجب آن به مشتریان کمک می‌کنیم ارتباطات درون‌سازمانی را به آسانی دنبال کنند. این همکاری‌ها ادامه خواهد داشت تا در سال‌های آتی سازمان‌ها خدمات ارتباطی گسترده‌تری دریافت کنند.»

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها