مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از آغاز طرح امداد و نجات هوایی به مجروحان و حادثه‌دیدگان حوادث مختلف در سطح استان از امروز (8 فروردین 1394) خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۰۴۴
آغاز طرح امدادهوایی هلال‌احمر گیلان

علیرضا خصوصی در جریان بازدید از طرح‌های امداد نوروزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان مرزی بندر آستارا و حضور در جمع امدادگران این جمعیت، گفت: جمعیت هلال‌احمر گیلان از 25 اسفندماه 1393 با راه‌اندازی 51 پایگاه امدادی درون شهری، برون شهری و سیار در سطح استان به استقبال عید نوروز و امدادرسانی به مسافران نوروزی رفته که این طرح تا 15 فروردین 1394 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح 62 دستگاه آمبولانس، خودروی امدادی و ترابری و 26 دستگاه ست نجات بکار گرفته شده است، ادامه داد:طرح امداد هوایی از امروز (8 فروردین ماه) در سطح استان گیلان آغاز و به امداد، نجات و جابجایی مصدومان و حادثه دیدگان خواهد پرداخت.

خصوصی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:در طرح نوروزی امسال دو دستگاه هواناو بکار گرفته شده و علاوه بر پایگاه‌های جاده‌ای و کوهستان، سه پایگاه دریایی در بندر آستارا، بندر انزلی و رودسر مستقر شده است.

وی افزود: علاوه بر امکانات ایجاد شده، 87 ایستگاه سلامت و دوستدار کودک در طرح نوروزی دایر شده است.

خصوصی از بکار گیری 4959 نفر روز امدادگر، داوطلب و نیروی جوان در طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر گیلان سخن گفت و اظهار داشت: نیروها و تجهیزات بکار گرفته شده در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 35 درصد افزایش داشته است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها