این کلید برق هوشمند برای افراد تنبل ساخته شده است

روشن و خاموش کردن چراغ با تلفن همراه

شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد این باشیم که خانه‌های هوشمند و امکانات ویژه آن‌ها موجب می‌شوند که تمامی کارها را با یک کنترل واحد و از طریق ابزارهای همراه انجام دهیم، در همین راستا نیز یک نوع خاص از کلید برق بی‌سیم ساخته شده است که با تلفن همراه هوشمند کنترل می‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۰۱۸
روشن و خاموش کردن چراغ با تلفن همراه

جام جم کلیک: خانه‌های هوشمند هنوز تعریف دقیق و ویژه‌ای به خود نگرفته‌اند و تنها موردی که می‌توان برای آن‌ها به‌طور جامع اعلام کرد را باید ارتباط پذیری اشیاء خانه با شبکه اینترنت و امکان کنترل آن‌ها از طریق اینترنت دانست. این موضوع موجب می‌شود تا همچنان راه‌هایی برای ابداع روش‌های جدید و نوآوری‌های خاص در زمینه خانه‌های هوشمند وجود داشته باشد.

در همین راستا نیز یک شرکت در اقدامی نسبتا هوشمندانه، جنبه تنبلی انسان را هدف قرار داده است. برای همه ما پیش آمده است که بر روی مبل یا تخت دراز کشیده‌ایم و به‌طور ناگهانی حس خواب ما را درخود فرو می‌برد، در این میان شاید یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ممکن برای ما، خاموش کردن چراغ اتاق باشد زیرا درصورتی که از جای خود بلند شویم ممکن است حس خوب خواب ما از بین برود.

به همین دلیل نیز این اختراع ویژه موجب می‌شود تا شما بتوانید بدون نیاز به اعمال سیم‌کشی و تغییرات در ساختار خانه خود، بتوانید کلید‌های برق خود را با کلید‌های ویژه‌ای جایگزین کنید که به سیستم بلوتوث مجهز هستند و به سادگی می‌توان آن‌ها را از راه دور و توسط تلفن همراه هوشمند کنترل نمود. به این ترتیب می‌توان درحالی که بر روی تخت دراز کشیده‌ایم، تنها تلفن همراه خود را برداشته و برق را خاموش کنیم تا آرامش و حس خوبی که در آن غوطه‌ور هستیم از بین نرود. این محصول قرار است تا با قیمت 49 دلار به بازار عرضه شود و البته هنوز زمان عرضه دقیق آن از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها