فوتبال مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا - تبریز؛

برتری تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر هند

جام جم ورزشی: تیم فوتبال نوجوانان ایران با کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه یک، راهی دیدار نهایی مسابقات بین المللی ژاپن شد.
کد خبر: ۷۸۲۹۹۸
صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به فینال مسابقات بین المللی ژاپن

تیم فوتبال نوجوانان ایران که به منظور برگزاری اردوی آماده سازی درمسابقات بین المللی ژاپن شرکت کرده است، امروز(جمعه) دو دیدار برگزار کرد.

در دیدار نخست به مصاف تیم اف سی کیوتو رفت و این بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد. تک گل ایران را عرفان صادقی دردقیقه 9 به ثمر رساند.

همچنین در دیدار دوم تیم ایران به مصاف تیم نوجوانان ازبکستان رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و به فینال این رقابتها راه یابد.

گل های این مسابقه را عرفان صادقی دقیقه 40، ذبیح اله کوهکن 45 و علیرضا سواری در دقیقه 60 وارد دروازه ازبکستان کردند.

تیم نوجوانان با 9 امتیاز در صدر گروه اول قرار گرفت تا روز یکشنبه 9 فروردین ماه با تیم اول گروه دوم، یعنی تاجیکستان بازی نهایی را انجام دهد.

این مسابقات با حضور تیم های ایران، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، ژاپن، قرقیزستان و 4تیم باشگاهی زیر 15 سال ژاپن از سوم تا یازدهم فروردین ماه 94در شهر اوزاکا ژاپن برگزار می شود.

قراراست، رییس فدراسیون فوتبال ایران به همراه الهه عرب عامری سرپرست نایب رییسی امور بانوان فدراسیون دیدار نهایی را از نزدیک نظاره کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها