جام جم ورزشی: جامعه ورزش کشور با درگذشت دو خبرنگار ایرانی در سانحه هواپیمای آلمانی عزادار شده است.
کد خبر: ۷۸۲۸۸۸
"بلیت ارزان قیمت" سرنوشت دو خبرنگار ایرانی را رقم زد

به گزارش جام جم ورزشی ، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ایرانی هستند که در سانحه هواپیمایی آلمان به همراه 148 مسافر دیگر جان خود را از دست دادند. این دو قصد داشتند پس از تماشای بازی ال کلاسیکو به اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش بپیوندند که این اتفاق برای آنها افتاد. گویا آنها با هزینه شخصی قصد داشتند به استکهلم بروند تا بازی تیم ملی مقابل سوئد را نظاره گر باشند.

پیام یونسی پور خبرنگار روزنامه ایران ورزشی قرار بود به همراه سعید زاهدیان همراه این دو سوار هواپیما شود اما در لحظه آخر از تصمیم خود منصرف شده بودند. مرحوم حجت الاسلامی و جوادی به دلیل اینکه حامی مالی نداشتند با هزینه شخصی بلیت خریده بودند و برای صرفه جویی بلیت ارزان قیمت را تهیه کرده بودند. اگر کمی استطاعت مالی داشتند و با بلیت گران قیمت تر و با یک پرواز دیگر سفر می کردند این اتفاق برای آنها نمی افتاد.

پیام یونسی پور خبرنگار روزنامه ایران ورزشی به گاردین گفته است: گفت: حقیقت این است که آنها استطاعت مسافرت با پروازهای دیگر را نداشتند چرا که همه ما داوطلبانه و با هزینه شخصی می‌خواستیم این بازی ها را پوشش دهیم. رسانه‌های ایرانی که ما برای آنها کار می‌کنیم ما را به لحاظ مالی پشتیبانی نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها