فناوری دیجیتال

شارژر صرفه‌جو

این شارژر در دسته کلید شما جا خوش می‌کند

شارژری به‌اندازه یک کلید

بسیاری از افراد با مشکل جاگذاشتن شارژر دستگاه‌های همراه خود روبرو هستند و در این میان راهکارهای متفاوتی برای رفع این مشکل ارائه می‌شوند که یکی از آ‌ن‌ها ساخت یک شارژر در ابعاد یک کلید است که به‌صورت اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند کاربری خواهد داشت.
کد خبر: ۷۸۲۸۵۹
شارژری به‌اندازه یک کلید

جام جم کلیک: ساعت‌های هوشمند علیرغم اینکه چند سالی از حضور در بازار را تجربه می‌کنند نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید به توفیق دست پیدا کنند ولی این موضوع باعث نشده است که شرکت‌های سازنده محصولات جانبی به فکر عرضه ابزارهای ویژه این ساعت‌ها نیفتند.

در این میان یکی از مشکلاتی که ساعت‌های هوشمند با آن روبرو هستند را می‌توان ساختار شارژ شدن آن‌ها دانست، شارژرهای مورد استفاده برای بسیاری از ساعت‌های هوشمند با شارژرهای دیگر دستگاه‌ها متفاوت هستند و درصورتی که آن‌ها را جا بگذاریم دیگر شانس کمی برای امکان شارژ ساعت هوشمند خود خواهیم داشت.

بر اساس موارد یاد شده، یک شارژر ویژه برای ساعت‌های هوشمند شرکت پیبل عرضه شده است که مشکل شما را کاملا در این زمینه حل می‌کند. این شارژر تنها به اندازه یک کلید اندازه دارد و ساختار آن به‌نحوی است که می‌توانید آن را در دسته کلید خود و در کنار سایر کلیدها آویزان کنید.

این شارژر که NomadKey نام دارد را می‌توان به هر درگاه یو‌اس‌بی متصل نمود و به این ترتیب با کمک سیستم آهن‌ربای موجود در آن، ساعت هوشمند بر روی آن قرار گرفته و عملیات شارژ دستگاه آغاز می‌شود.

البته این شارژر عاری از ایراد نیست و نخستین محدودیت آن این است که تنها برای ساعت هوشمند پیبل قابل استفاده خواهد بود و دومین مورد نیز به این امر برمی‌گردد که این شارژر تنها می‌تواند مدل استاندارد این ساعت را شارژ نماید. البته در کنار طراحی منحصر به‌فرد و ویژه، قیمت 20 دلاری این شارژر را باید از نقاط قوت اصلی آن به حساب آورد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها