آیا نیمکت تیم ملی آلمان به تغییر نیاز نداشت؟

«لو» و مبارزه‌ای بدون انگیزه

برنامه بازی​های دوستانه ملی

مصاف قهرمان جام​جهانی با قهرمان آسیا

بازی​های دوستانه ملی از فردا شب در سراسر جهان برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی برابر هم به میدان خواهند رفت.
کد خبر: ۷۸۲۶۱۷
مصاف قهرمان جام​جهانی با قهرمان آسیا

تنور بازی​های ملی در فوتبال جهان پس از ماه‌ها روشن شده است و از فردا شب (چهارشنبه) بازی​های ملی در سراسر جهان پیگیری خواهد شد. در این بین تیم‌های اروپایی برای آمادگی برای حضور در انتخابی یورو 2016 فرانسه برابر هم به میدان خواهند رفت.

در یکی از حساس​ترین بازی‌های دوستانه ملی که فردا برگزار خواهد شد آلمان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل باید برابر استرالیا به میدان برود که همین چند ماه پیش موفق شد در خانه خود قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را جشن بگیرد. آخرین باری که این دو تیم برابر هم به میدان رفتند در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود که ژرمن​ها در یک بازی برتر موفق شدند با نتیجه پرگل 4 بر صفر برابر حریف خود به پیروزی برسند. آلمان که چند روز پس از این بازی باید برابر گرجستان در انتخابی یورو 2016 به میدان برود نتوانسته پس از جام جهانی برزیل نتایج درخشان خود را تکرار کند و همین باعث شده است تا از صدر جدول گروه خود در انتخابی یورو 2016 فاصله بگیرد.

استرالیا نیز مثل خیلی از تیم‌های دیگر در قاره آسیا باید خودش را برای حضور در انتخابی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی روسیه آماده کند و این دیدار می​تواند برای شاگردان پوستج‌اوغلو محک خوبی باشد. استرالیایی‌ها با این دیدار می​توانند فاصله خود را با فوتبال سطح اول جهان بسنجد. این دیدار برای قاره آسیا نیز دیدار مهمی خواهد بود تا فاصله بهترین تیم این قاره با قهرمان جهان مشخص خواهد شد.

برنامه مسابقات (چهارشنبه 5 فروردین)

آلمان - استرالیا

اسکاتلند - ایرلندشمالی

دانمارک - آمریکا

سوئیس - آفریقای جنوبی

گرجستان - مالت

نیجریه - اوگاندا

غنا - نامیبیا

چین - فیلیپین

سایر بازی‌های ملی دوستانه روز پنجشنبه و جمعه پیگیری خواهد شد که تیم ملی ایران باید پنجشنبه شب در اتریش برابر شیلی به میدان برود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها