مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان از بارش برف و کولاک شدید در محور سقز ـ بانه و گردنه ژالانه خبر داد و گفت: راهداران مشغول برفروبی مسیر هستند.
کد خبر: ۷۸۲۴۷۶
کولاک شدید در محور سقز ـ بانه

محمدراشد مدرس‌گرجی گفت: بارش برف و کولاک شدید در محور سقز ـ بانه و مسیر مریوان و گردنه ژالانه در شهرستان سروآباد را شاهد هستیم ولی با این وجود تردد در این مسیرها امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بسته‌ شدن مسیر عوامل راهداری در این محورهای مشغول برفروبی و نمک‌پاشی هستند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان در ادامه با اشاره به خدمات اداره راهداری راه و شهرسازی استان کردستان در راستای اجرای طرح نوروزی اظهار کرد: 30 راهداری استان در طرح نوروزی امسال همچون سال‌های گذشته به منظور ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

مدرس‌گرجی از فعالیت 140 اکیپ راهداری در طرح نوروزی امسال خبر داد و بیان داشت: 400 نفر پرسنل در این طرح فعالیت و راهدارخانه‌های استان نیز به صورت 24 ساعته در صورت نیاز به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی از ایمن‌سازی راه‌ها قبل از آغاز طرح نوروزی با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: 300 کیلومتر خط‌کشی در سطح جاده‌های استان در این راستا انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: لکه‌گیری، بازسازی تمامی تابلوها، چراغ‌های روشنایی و علائم و خط‌کشی‌های از دیگر اقدامات اداره راهداری راه و شهرسازی استان در راستای اجرای این طرح بوده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان در پایان عدم توجه رانندگان علائم راهنمایی و رانندگی سطح جاده‌ها را عامل درصد بالایی از تصادفات جاده‌ای عنوان کرد و ضمن تاکید بر دقت بیش از پیش رانندگان در این زمینه گفت: در بحث نصب علائم و خط‌کشی جاده‌های کمترین مشکلی وجود ندارد و آنچه که نیاز بوده انجام گرفته است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها