اولین توئیت ۹ سال پیش منتشر شد

تولدت مبارک توئیتر

توئیتر شبکه‌ اجتماعی است که امکانات ویژه‌ای از خبر رسانی گرفته تا چاق سلامتی با دوستان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شبکه اجتماعی به تازگی ۹ ساله شده است.
کد خبر: ۷۸۲۴۳۴
تولدت مبارک توئیتر

به گزارش جام جم کلیک: خالق این شبکه اجتماعی، آقای جک دُرسی اول فروردین ماه سال ۱۳۸۵ اولین توئیت خود را با عنوان just setting up my twttr ; Jack (@jack) March 21, 2006 منتشر کرد.

اگر عبارت Twttr برای شما نا آشناست باید بگوییم که این عبارت در ابتدا برای مشخص نمودن پیغام‌های معروف ۱۴۰ کاراکتری توئیتر به کار می‌رفت. در حال حاضر توئیتر با ۲۸۸ میلیون کاربر در هر ماه و ارسال ۵۰۰ میلیون پیغام در هر روز به عنوان دومین شبکه‌اجتماعی از لحاظ محبوبیت شناخته می‌شود. در این بین فیس‌بوک با ماهانه ۹۰۰ میلیون کاربر در رتبه اول قرار دارد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد توئیتر ۹ ساله شده، در این سال‌ها پیغام‌های مهمی از انتخاب شدن اوباما به ریاست جمهوری آمریکا گرفته تا توئیت‌های سقوط هواپیما در این شبکه‌اجتماعی رد و بدل شده است.

توئیتر امروز در پیغامی به مناسب ۹ سالگی این شبکه اجتماعی اذعان داشت که محبوبیت خود را فقط و فقط مدیون کاربران است؛توئیتر همچنان سپاسگذار کاربران خود برای به کارگیری این شبکه‌اجتماعی جهت بازتاب رویداد‌های بزرگ و کوچک خواهد ماند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها