تحت هیچ شرایطی درایور گرافیک اینتل نصب نمی‌شود و هیچ نشانی از آن نه در کنترل پنل کارت گرافیک و نه در Properties دسکتاپ نیست. در تنظیمات مانیتور وقتی فرکانس روی 60 هرتز است، تصویر بشدت لرزش دارد.
کد خبر: ۷۸۲۴۰۸
پرسش و پاسخ: مشکل درایور گرافیک و بلوتوث

الناز شاکری 26 ساله از گرگان: سوالاتی دارم که تا حالا ازخیلی‌ها ازمتخصص و مهندس گرفته تا افراد مطلع پرسیده و خودم خیلی در اینترنت و سایت‌های داخلی وخارجی جستجو کرده‌ام اما جوابی نگرفته‌ام. مشخصات لپ‌تاپم هم ایسوس G750jx با کارت گرافیک GTX 770M و ویندوز 8.1 اینترپرایز 64 بیت است.

1ـ تحت هیچ شرایطی درایور گرافیک اینتل نصب نمی‌شود و هیچ نشانی از آن نه در کنترل پنل کارت گرافیک و نه در Properties دسکتاپ نیست. در تنظیمات مانیتور وقتی فرکانس روی 60 هرتز است، تصویر بشدت لرزش دارد، اما وقتی روی 40 است لرزش کم شده و فقط همین دوگزینه برای انتخاب وجود دارد.

2ـ هرکاری می‌کنم دستگاهم بلوتوث دیگران را شناسایی نمی‌کند و بلوتوث من نیز برای دیگران شناسایی نمی‌شود.

3ـ هنگام نصب فتوشاپ با پیغام خطایی که همراه با تصویر ارسال شده، مواجه می‌شوم.

پاسخ کلیک: در پاسخ به پرسش اول که گویا از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است، باتوجه به تصاویری که برای ما ارسال کردید، متوجه شدیم فایل دانلود شده مشکل دارد و به‌طور کامل دانلود نشده است. به‌همین علت هنگام استخراج فایل‌ها از حالت فشرده، برای شما پیغام خطا نمایش داده می‌شود. در ادامه ذکر این نکته نیز ضروری است که با مراجعه به سایت سازنده لپ‌تاپ و مشاهده اطلاعات فنی لپ‌تاپ شما هیچ نشانی از کارت گرافیک اینتل در آن مشاهده نشد! لپ‌تاپ شما فقط به یک کارت گرافیک مجهز است که طبق مشخصات ذکر شده NVIDIA® GeForce® GTX 770M 3GB GDDR5 VRAM  است. مشکل با سرعت بازسازی صفحه و نمایش 40 و 60 هرتز نیز می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. تنظیمات کارت گرافیک، نصب درایورهای ناهماهنگ، رزولوشن صفحه‌نمایش برخی از مهم‌ترین این موارد به‌شمار می‌رود که ‌باید آنها را بررسی کنید.

2ـ دستگاه شما از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در صورتی که درایور آن را بدرستی روی دستگاه نصب کنید نباید مشکلی وجود داشته باشد. (برای اطمینان بیشتر از صحت عملکرد بلوتوث پیشنهاد می‌کنیم با دستگاه‌های جدیدی همچون آیفون 6 تلاش کنید ارتباط بلوتوثی را برقرار کنید) این احتمال وجود دارد که درایور مورد نظر با نسخه‌ ویندوز نصب شده سازگار نباشد. توجه داشته باشید بسیاری از درایورهای دستگاه شما برای داشتن عملکرد صحیح ‌باید به‌روزرسانی شود و این به‌روزرسانی بایوس سیستم را نیز شامل می‌شود. پس به سایت سازنده لپ‌تاپ مراجعه کرده و در بخش درایور، همه درایورهای ویندوز 8.1 را دریافت کنید.

3ـ مشکل نصب فتوشاپ ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که یکی از مهم‌ترین آنها باتوجه به دیگر مشکلاتی که دارید، می‌تواند ویندوزی باشد که روی رایانه نصب کرده‌اید. این احتمال وجود دارد که همه مشکلات شما به ویندوز مربوط باشد. پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم ویندوز را عوض کرده و از دیسک نصبی دیگری ویندوز را نصب کنید. همچنین توصیه می‌کنیم از نسخه‌ Pro به‌جای اینترپرایز کمک بگیرید.

در ادامه با توجه به تصویر خطای ارسال شده، ‌باید به پوشه‌ Payload در دیسک نصب فتوشاپ بروید و vcredist_x64.exe را با دوبار کلیک یا راست‌کلیک و انتخاب Run as Administrator نصب کرده سپس عملیات نصب فتوشاپ را تکرار کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الناز
Germany
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
۰
۰
ضمن تشكر از پیگیری شما راستش فكرنمی كردم جواب بدید بخاطرهمین خودم به تلاشم ادامه دادم وچندتا جواب برای مشكلات ذكرشده پیدا كردم .
درمورد درایوراینتل حق باشماست دستگاه من فقط جی فورس رادارد كه البته نمی دانم این خوب است یا بد؟!
در باره بلوتوث هم همینطور حق باشماست خوشبختانه پس از نصب ورژن مناسب مشكل حل شد.
اما در مورد مشكل نصب فتوشاپ همچنان مشكل باقی است چرا كه من علاوه بر پیشنهاد شما نسخه های بالاتر و رسمی c++ هم نصب كردم ویندوز هم عوض كردم اما بازهم همان پیغام را داد ! هنوز هم نمی دانم چرا ؟
و سوال راجع به رایتر دستگاهم كه اشاره ای به اون نكردید و جواب ندادید!!!
از شما ممنونم و سپاسگزار
راستی خیلی طول كشید تا جواب بدید كاش میشد این زمان پاسخ دهی رو كوتاهتر كنید
سال نوتون هم مبارك....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها