این سوءتفاهم عجیب برایم ناراحت کننده است

احسان علیخانی به اعتراض معلم‌ها پاسخ داد

برنامه های تحویل سال نو در شبکه های تلویزیونی با اتفاقاتی اخلاقی همراه بود که برای مخاطبان در لحظات روحانی تحویل سال جذاب جلوه کرد .
کد خبر: ۷۸۲۳۸۶
اتفاقات اخلاقی در برنامه های تحویل سال 94

ویژه برنامه های تلویزیونی تحویل سال در شبکه های سراسری با اقبال مخاطبان همراه بود .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، درتماس هایی که بینندگان با واحد ارتباط با مخاطبان داشتنداز ایجاد فضایی معنوی در برنامه های تحویل سال قدردانی شده است .

اشاره مخاطبان در تماس هایی که برقرار شده بیشتر روی گنجاندن بخش هایی در باره بزرگداشت خانواده های شهدا ، حضور آنان در برنامه ، حضور جانبازان گرانقدر در برنامه و گفت و گو با زحمت کشانی بوده که در لایه های مختلف اجتماعی عموما دیده نمی شوند .

از جمله این آیتم ها حضور خانواده یک جانباز در ویژه برنامه شبکه 5 سیما با اجرای ژیلا صادقی است. در این برنامه مستندی از نحوه نگهداری جانباز "سید نور خدا موسوی" پخش شد که در سال 87 ،گروهک تروریستی ریگی وی را ترور می کند و به درجه صد در صد جانبازی نائل می شود . همسر و فرزندان این جانباز عاشقانه از این جانباز نگهداری می کنند . در خلال برنامه دختر این جانباز دل نوشته هایی که برای پدرش نوشته را خواند که منجر به بغض و گریستن ژیلا صادقی و لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون شد .

دیگر آیتمی که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت حضور میهمان ویژه برنامه شبکه سه با اجرای احسان علیخانی بود . وی در این برنامه هنگام دعوت از محسن تنابنده هنرمند سرشناس کشورمان از "بیژن " دانش آموزی که تصویر وی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و باعث ترک تحصیل وی شده بود دعوت کرد تا با خانواده اش به استودیوی بهار نارنج بیاید. علیخانی در این برنامه با دلجویی از این جوان از وی خواست تمام کسانی را که باعث رنجش خاطر وی شده بودند ببخشد و تنابنده نیز در پی این اتفاق از وی دعوت کرد در مجموعه بعدی "پایتخت 4" یکی از نقش های اصلی را بازی کند .

حضور کارلوس کی روش و گفت و گوی صمیمی علیخانی با وی نیز جزو آیتم های پر طرفدار ویژه برنامه های تحویل سال بود .

همچنین مخاطبان از این که برخی شبکه ها با ایجاد ارتباط مستقیم با حرم های شریف و متبرک در سراسر کشور به ویژه حرم امام رضا (ع) در لحظات پایانی سال 94 فضای منازل آنان عطرآگین شد از تهیه کنندگان این برنامه ها قدردانی کردند .

استفاه از برخی آیتم های شاد و اجراهای زنده موسیقی در ویژه برنامه های شب تحویل سال از دیگر مواردی بود که مخاطبان از آن ها ابراز رضایت کرده اند .

واحد ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما (162) در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت نظرات مردمی در باره برنامه های صدا و سیماست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
كار را كه كرد آنكه تمام كرد احسان عزیز موفق باشی
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
شما چرا از برنامه های شبكه های دیگر عكس ومطلب نمیزارید فقط نقطه توجه شما علیخانی وضیا هست برنامه های آقای نجف زاده وخانوم صادقی هم عالی بود با این كارتون فرق میزارید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها