فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران خبر داد

ثبت ۳۷ میلیون تردد در جاده‌های کشور

فرمانده ناجا از ثبت بیش از ۳۷ میلیون تردد خودرو های برون شهری طی روزهای اخیر در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: امسال با توجه به پیش بینی ها تعداد سفرها افزایش داشته است .
کد خبر: ۷۸۲۲۷۵
ثبت ۳۷ میلیون تردد در جاده‌های کشور

سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش اقتداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو درباره فعالیت ها و برنامه های پلیس در تعطیلات نوروز گفت: آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق و قانون و نظم عمومی ممکن است.

وی افزود: رزمایش اقتدار با هدف ساماندهی و آمادگی نیروها برای خدمت بیشتر به مردم شریف تهران و تامین ایمنی و امنیتشان در ایام نوروز مهیا شد و پلیس از همه توان خود برای آسایش شهروندان استفاده می کند.

سردار اشتری از ثبت ۳۷ میلیون تردد خودرو در مسافرت های نوروزی طی روزهای اخیر در جاده های کشور خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد امسال بیش از سال‌های گذشته تردد داشته باشیم که ما این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که مردم بیش از سال‌های گذشته آسایش بیشتری داشته باشند و از تعطیلات و مسافرت بیشترین استفاده را ببرند.

وی همچنین از افزایش گشت های سواره و پیاده و استفاده از ظرفیت‌ پلیس های افتخاری در ایام نوروز خبر داد و افزود: با توجه به این که تهران شهری مسافر فرصت است، طبیعی است که تعدادی از پلیس‌های افتخاری نیز در این ایام به سفر بروند، اما پلیس از تمام توان خود در این ایام استفاده خواهد کرد و برای کنترل جرایم از همه توان قرارگاه سرقت در تهران و دیگر شهرستان ها استفاده می کنیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره چگونگی ارائه خدمات در مرزهای کشور، گفت: تردد مرزهای خاکی و هوایی سریع و آسان انجام می‌شود و ما مرزهای هوایی و زمینی را تقویت کرده‌ایم و هم اکنون نیز مرزهامان نسبت به گذشته از ایستایی کمتری برخوردار است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها