علیرضا خمسه کمدین سینما و تلویزیون معتقدست انسان محکوم به شاد بودن و شاد زیستن است و به مسئولان توصیه کرد بین مردم عادی رفت و آمد کنند تا مشکلات آنها را از نزدیک ببینند.
کد خبر: ۷۸۱۶۷۹
علیرضا خمسه: محکوم به شاد زیستن‌ هستیم

علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره پیشنهاد نوروزی خود به مردم گفت: واقعیت این است که سال ۱۳۹۳ سال سخت و دشوار اقتصادی برای مردم بود ولی این سال سخت را با همدلی و قناعت از سر گذراندند و امیدوارم سال ۱۳۹۴، سال بازگشایی گره از کار مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از بیان پیشنهاد به مردم باید به مسولان توصیه کرد، توضیح داد: واقعیت این است به دلیل فشار اقتصادی که بر مردم حاکم است نمی توان پیشنهاد کرد که به سفر بروند و یا رخت و لباس نو بخرند و در کل خوش بگذرانند. مردم در شرایط فعلی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند، از همین رو من به عنوان کمدین سینمای ایران که همواره مردم را به خندیدن دعوت می کنم این‌بار به مسئولان در هر مقام و رتبه ای توصیه می کنم که میان مردم عادی در کوچه و خیابان بیایند تا ببینند آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند.

بازیگر فیلم «آپارتمان شماره ۱۳» اضافه کرد: مساله این است که مسئولان سینمایی فقط با حرف های قشنگ و شعار زیبا سخن می گویند و وعده های شان کمتر رنگ عمل به خود می گیرد. به همین دلیل بهترین راه برای مشاهده گرفتاری های مردم رفتن میان آنها و حضور در مراکز خرید و فروشگاه ها است.

خمسه با اشاره به طیفی از هنرمندان و ورزشکاران که بین مردم حضور می‌یابند، عنوان کرد: در حوزه ورزش و هنر این حضور از سوی ورزشکاران و هنرمندان اتفاق می افتد اما حضور مسئولانی چون رئیس دولت، شهردار و یا نماینده های مجلس در میان مردم کمتر است. این درحالی است که اگر این حضور در اماکن عمومی چون تاکسی، مترو و اتوبوس اتفاق بیافتد شنونده درد دل مردم خواهند بود.

این کمدین سینمای ایران با تاکید دوباره به اینکه سال ۱۳۹۳سال سختی بود، گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم سال سختی به لحاظ مالی بود و مردم تحت فشار بودند و من امیدوارم که سال ۱۳۹۴ سال خوبی برای مردم باشد.

علیرضا خمسه در پایان صحبت های خود تاکید کرد: واقعیت زندگی این است که انسان محکوم به شاد بودن و شاد زیستن است و به مردم توصیه می کنم با وجود همه سختی ها شاد باشید و از زندگی به خصوص در ایام نوروز لذت ببرید. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها