جام جم ورزشی: اخیرا گرث بیل و وین رونی با شادی های پس از گل منحصر به فردشان خبرساز شده اند.
کد خبر: ۷۸۱۳۴۲
شادی های پس از گل منحصر به فرد +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، اخیرا گرث بیل که عنوان گران ترین بازیکن تاریخ را یدک می کشد در دیدار تیمش رئال مادرید با لوانته دو گل پیروزی بخش تیمش را زد. او پس از گلزنی گوش های خورد را گرفت و به پرچم کرنر نیز مانند رزمی کاران لگد زد. او این کار را در نشانه "هو" کردن های اخیر تماشاگران رئال مادرید انجام داد. وین رونی نیز در روزی که منچستریونایتد سه گل به تاتنهام زد گل سوم تیمش را به ثمر رساند. او پس از گلزنی همانند بوکسورها ژست گرفت و ناک اوت شدن خودش را نمایش داد.

اما در طول سال های اخیر بازیکنانی بوده اند که پس از گلزنی شادی های عجیب و غریبی از خود نشان داده اند.

این شادی ایان رایت است که البته اکنون از فوتبال خداحافظی کرده. او حرکاتی به سبک یک هنرپیشه کمدی مشهور از خود به نمایش گذاشت. رایت در آن زمان در وستهام بازی می کرد.

کریگ بلامی که برای لیورپول بازی می کرد پس از گلزنی به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اینگونه از خود شادی پس از گل نشان می دهد:

گرث بیل پس از گل نخست تیمش رئال مادرید مقابل لوانته به سمت پرچم کرنر می رود و به آن ضربه می زند. بیل این کار را به نشانه اعتراض به کسانی انجام داد که در هفته ای اخیر او را هو کرده بودند:

این عکس مربوط به 19 سال پیش است. پل گاسکوئین افسانه ای پس از گلزنی برای تیم ملی انگلیس اینگونه روی زمین دراز می کشد و هم تیمی هایش نیز روی صورت او آب خالی می کنند:

رابی فاولر با پیراهن لیورپول. او پس از گلزنی این حرکت عجیب را از خود نشان می دهد. البته او بعدا 6 هزار پوند جریمه شد چرا که این شادی پس از گل توهین آمیز تلقی شد:

جیمی بولارد بازیکن سابق هال سیتی پس از گلزنی به میان هم تیمی هایش می رود و یک شادی پس از گل از قبل هماهنگ شده را به معرض نمایش می گذارد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها