خاطیان تا آخر تعطیلات به مهمانی ناجا می‌روند

تماشاگران، ۸۰ درصد مصدومین چهارشنبه‌سوری

جام جم سرا: ‌ فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: مطابق نظر سنجی انجام شده ۸۰ درصد مصدومین سال گذشته چهارشنبه سوری از تماشاگرانی بودند که نظاره گر بودند و این مساله باید مد نظر همه شهروندان باشد.
کد خبر: ۷۸۰۹۱۷
تماشاگران، ۸۰ درصد مصدومین چهارشنبه‌سوری

سرهنگ شعبان غرباء با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال مصادف با ایام فاطمیه است، اظهار کرد: حرمت این ایام باید حفظ شود و ما امیدوار هستیم با تدابیر انجام شده شاهد موارد غیر عادی و تنشزا نباشیم.

وی افزود: جامعه هدف ما در بحث چهارشنبه سوری بیشتر دانش آموزان هستند. نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه سوری نگاهی اجتماعی است و البته در بسیاری از موارداین مسائل اجتماعی در جامعه ناهنجاری به دنبال داشته است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با بیان اینکه مردم ما نسبت به سال‌های گذشته در بحث چهارشنبه سوری آگاه‌تر شده‌اند، گفت: کاهش آمار حوادث و مجروحین نشانگر این موضوع است و تقاضای ما این است اگر مراسم محله محور برگزار می‌شود والدین در کنار فرزندان باشند و از دسترسی فرزندان به مواد محترقه غیر مجاز خودداری کنند.

وی تصریح کرد: حط قرمز پلیس در بحث چهارشنبه سوری آنجاست که مزاحمتی برای مردم و شهروندان ایجاد شود که در این مورد ما برخورد قاطع داریم و خاطیان باید تا آخر تعطیلات میهمان ناجا باشند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها