فصل دوم «در حاشیه» غافلگیرکننده خواهد بود

مدیر شبکه سه: فرزاد حسنی را حذف نکرده‌ایم

مدیر شبکه سه سیما برنامه تحویل سال این شبکه را متفاوت از برنامه‌های کلیشه‌ای خواند و گفت: امسال چهره‌ها به معنای رویه‌ای که در سال‌های قبل بوده‌اند در برنامه تحویل سال حاضر نمی‌شوند؛ تلاش کرده‌ایم فضای برنامه را به سمت کارهای تولیدی در کنار اجرای زنده ببریم.
کد خبر: ۷۸۰۸۸۲
غافلگیری در برنامه تحویل سال احسان علیخانی

غلامرضا میرحسینی همچنین از دو غافلگیری در برنامه تحویل سال «بهار نارنج» که اجرای آن را احسان علیخانی برعهده دارد، خبر داد.

مدیر شبکه سه در ادامه یادآور شد: پیش از این برنامه‌های تحویل سال با فضای مهمانی و مهمان بازی و استفاده از چهره‌های سرشناس تولید و پخش می‌شد، اما یکی از تغییرات مهم برنامه تحویل سال امسال در شبکه سه این است که آیتم‌های تولیدی را زیاد کرده‌ایم؛ یعنی اینکه شما بیش از اینکه شاهد حرف باشید، می‌بینید.

میرحسینی همچنین مطرح کرد: سعی کرده‌ایم علاوه بر آیتم‌های تولیدی، محور موضوعاتمان را با توجه به ایام فاطمیه‌، مادر‌ و زن قرار دهیم و خود این، کار را برای برنامه تحویل سال دشوارتر می‌کند.

مدیر شبکه سه در ادامه از تولید آیتم‌های جذاب با حضور خوانندگان مطرح در برنامه «بهار نارنج» خبر داد و گفت: مستندهای کوتاه خوبی را ویژه برنامه تحویل سال آماده کرده‌ایم.

او سپس به برخی از آیتم‌های برنامه تحویل سال بهار نارنج اشاره کرد و گفت: سراغ جوان‌ترین پدربزرگ ایران رفته‌ایم. سراغ خانمی رفته‌ایم که کار عروسک می‌کند و برای عروسک‌هایش قصه ساخته و برد جهانی پیدا کرده است. برخی از این افراد را هم به برنامه دعوت می‌کنیم و در استودیو با آنها گفت‌وگو خواهیم داشت.

میرحسینی گفت: البته گفت‌وگوهای زنده خوبی هم برای برنامه تحویل سال خواهیم داشت که در کنار آن قرار است دو غافلگیری برای مخاطبان داشته باشیم.

برنامه تحویل سال شبکه سه با عنوان «بهار نارنج» با اجرای احسان علیخانی هشت ساعت پخش خواهد شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پاكروان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۰
۰
سلام عیدتان مبارك
معلمی كه از دانش اموز خود كلیپ تهیه كرد و باعث ترك تحصیل او شد سرباز معلم بوده است و اكنون كارمند دانشگاه است اما اشتباه او ا به عنوان اشتباه یك معلم و عضوی از جامعه فرهنگیان پخش میشود بدون هیچ تحقیقی

نیازمندی ها