گسترش مترو ‌/‌ در حالی که هنوز خطوط متروی تهران تکمیل نشده و این وسیله حمل و نقل عمومی در بسیاری از مناطق در دسترس نیست، شهروندی از لواسان خطاب به مسئولان پرسیده که آیا امکان دارد با وجود نبود اتوبوس شرکت واحد در این منطقه، مترو به منطقه لواسان و لشکرک برسد؟
کد خبر: ۷۸۰۸۰۷

تخریب فضای سبز ‌/‌ تهران دیگر راه نفس ندارد از بس ساختمان‌های بلند در آن قد می‌کشد و فضای سبز در آن محدود می‌شود. این دغدغه آقای رحمتی از تهران است که گزارش می‌دهد مدتی است درختان روبه‌روی آتش‌نشانی کیانشهر قطع شده و عده‌ای در حال ساخت و ساز هستند. ما هم مثل این شهروند خواهش می‌کنیم مسئولان به موضوع رسیدگی کنند.

مرغ تاریخ گذشته ‌/‌ نمایشگاه‌های بهاره قرار بود جایی باشد برای رفاه حال شهروندان و رسیدن کالاهای باکیفیت به دست آنها، اما آقای بالی از تنکابن خلاف این موضوع را در شهرش مشاهده کرده و گلایه دارد از این که چرا مرغ‌های تاریخ گذشته در نمایشگاه بهاره توزیع می‌شود.

روی خط 162

عوارض از باک کامیون/ اخذ عوارض از هر چیزی را شنیده بودیم، اما از باک خودرو را نشنیده بودیم. جالب است یک شهروند گفته که شرکت نفت از کامیون‌های ترانزیت برای عبور از مرز سرخس جهت هر لیتر گازوئیلی که در باک دارند 500 تومان دریافت می‌کند!

تحصیل با اعمال شاقه/ در شرایطی که باید تسهیلات ویژه‌ای برای حمل و نقل دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته شود، اما یک شهروند از تهران گفته مبلغ 75 هزار تومان هزینه سرویس از کودکان استثنایی مدرسه امام جعفر صادق(ع) در کیانشهر دریافت می‌شود، در حالی که گفته می‌شود همه هزینه کودکان این مدارس از سوی دولت پرداخت می‌شود.

تاخیرهای پرواز ‌/‌ اگر مسافر پرواز هوایی هستیم و هواپیما بموقع از زمین بلند شود جای تعجب است، چون دیگر همه به تاخیرهای کم و زیاد پروازها عادت کرده‌ایم. با این حال شهروندی از شیراز هنوز این موضوع را بهانه خوبی برای مطالبه‌گری مردم از مسئولان می‌داند که البته خواسته درست و بحقی است.

تقلب در نانوایی ‌/‌ نانی که ما می‌خوریم مهم نیست اسمش چه باشد، چون کیفیت همه آنها تقریبا در یک سطح است و همیشه جای اما و اگر دارد. حالا شهروندی از تهران سردرگم است که چرا برخی نانوایی‌های سنگک آرد نان لواش و بربری را با آرد خود مخلوط می‌کنند و مسئولان هم جلوی این اقدام را نمی‌گیرند.

قبض‌های پرابهام ‌/‌ یک شهروند از تهران سوال خوبی مطرح کرده و پرسیده چرا اداره برق برخی نواحی تهران برای دریافت دیرکرد قبوض و صدور قبض بدهی مشترکان 6000 تومان مبلغ مازاد دریافت می‌کنند که چون ما هم پاسخ این پرسش را نمی‌دانیم خواهشمندیم مسئولان شفاف‌سازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها