فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

پاتک شبانه پلیس به ۶۰۰ معتاد و خرده‌ فروش

فرمانده انتظامی تهران بزرگ هشدار داد

برخورد با هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال به‌شدت برخورد می‌کند و دستگیرشدگان تا پایان تعطیلات عید بازداشت می‌مانند.
کد خبر: ۷۸۰۵۳۸
برخورد با هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر پاتک شبانه پلیس که از عصر روز گذشته تا ظهر امروز ادامه داشت و باعث دستگیری ۸۲ سارق شده بود، اظهار داشت: در طول ۴۵ روز گذشته این چهارمین مرحله از عملیات ویژه پلیس است که برگزار می شود و مأموران پلیس موفق شدند در طول اجرای طرح ۸۲ سارق سابقه‌دار پایتخت را در قالب ۱۳ باند شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در بین دستگیرشدگان، ۷ باند جعل، ۴ باند زورگیری، ۳ باند سرقت منزل شناسایی و دستگیر شدند که در باند جعل ۴ خانم عضویت دارند که با استفاده از اسناد و مدارک جعلی اقدام به آزادی زندانیان می کردند.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از دستگیرشدگان دارای سابقه کیفری هستند، گفت: پلیس برای روزهای پایانی سال طرح های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده و هدف از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح های پلیس در ایام عید خاطر نشان کرد: استقرار ایستگاه های پلیس در قالب چادرهای پلیس آگاهی از ۲۸ اسفند ماه در کلیه مراکز و خیابان های پر رفت و آمد پایتخت آغاز شده و تا چهاردهم فروردین نیز ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افزایش گشت خودرویی و موتورسواران پلیس نیز در طول ایام تعطیلات پررنگ‌تر خواهد شد، افزود: هر ایستگاه پلیس دو گشت در لحظه دارد که می توان گفت در همه ۱۷۵ محله تهران ایستگاه سیار برپا می‌شود و هر محله یک ایستگاه را به خود اختصاص خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه پلیس از توان صددرصدی خود در طول ایام نوروز استفاده می کند، افزود: ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید طبق سال های گذشته به قوت خود باقی است و افرادی که قصد اسباب‌کشی دارند، حتما باید از کلانتری مبدأ و مقصد اقدام به اخذ مجوز کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به تدابیر ویژه پلیس در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم پلیسی و امنیتی در خصوص برخورد با اخلال‌گران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال انجام شده است و جا دارد از پدران و مادرانی که در این سال ها نقش موثری در کاهش مصدومیت و مجروحیت داشتند، تشکر کنیم.

سردار ساجدی‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی صاحب‌دلاور، افسر جوان کلانتری نواب که سال گذشته در حین ماموریت و در شب چهارشنبه آخر سال به‌خاطر برخورد نارنجک به سرش مجروح و پس از تحمل رنج بسیار، به درجه رفیع شهادت نائل آمد، افزود: ممنوعیت اجرای مراسم چهارشنبه‌ سوری در خیابان های اصلی پایتخت به قوت خود باقی است و مأموران پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش مردم شوند، برخورد کرده و این افراد با حکم قضایی قطعا تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

وی با اعلام اینکه خودروهای هنجارشکن و خودروهایی که در سطح معابر و اتوبان ها اقدام به پرتاب مواد محترقه می‌کنند، نیز متوقف و به پارکینگ منتقل می شوند، گفت: تا روز سه‌شنبه خودروهایی که منع قضایی نداشته باشند، مالکانشان می توانند به ستادهای ترخیص پلیس مراجعه و بعد از طی روند قانونی، اقدام به ترخیص خودروی خود کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تا این لحظه ۳۶ تن معادل ۳۰ میلیون قطعه انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است، گفت: خوشبختانه مواد کشف شده اکثرا وارداتی بوده و به صورت قاچاق به کشور و پایتخت منتقل شده‌اند.

سردار ساجدی‌نیا میزان کشف مواد مخدر را در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۵.۵ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها