جام جم ورزشی: باورش سخت است که یکی از ستاره های فوتبال در بدترین فضای ممکن رشد کرده و تبدیل به یک فوتبالیست درجه یک شده است.
کد خبر: ۷۸۰۰۷۶
فوتبالیستی که در میان موادمخدر و جنایت بزرگ شد

به گزارش جام جم ورزشی ، صحبت از کارلوس ته وز است که اکنون ستاره سری آ ایتالیا و باشگاه یوونتوس به شمار می رود. این ستاره آرژانتینی در گفت و گویی از گذشته تاریک خود صحبت می کند و اینکه چگونه یکی از دوستان نزدیک خود را به دلیل مواد مخدر و خلافکاری از دست داده است. وی در این رابطه گفت: کل کودکی من به سختی گذشت. من در جایی بزرگ شدم که مواد مخدر و قتل جزئی از زندگی مردم شده بود. تجربه کردن چیزهای سخت حتی وقتی که یک بچه کوچک بودی باعث می شود تا به سرعت بزرگ شوی.

این فوتبالیست در ادامه افزود: به نظر من هرکسی قادر است راه خودش را انتخاب کند نه راهی که در آن قرار گرفته و من نیز راه خودم را انتخاب کردم. از مواد مخدر و خلاف چشم پوشی کردم و با شانس موفق شدم راه خودم را انتخاب کنم. هر کسی برای خودش تصمیم می گیرد که چکار کند. یکی از دوستان نزدیک و صمیمی ام به نام داریو هر چیزی که لازم بود در اختیار داشت و می توانست فرد موفقی در جامعه باشد اما راهش را اشتباه رفت و به خلاف و اعتیاد روی آورد و با اینکه استعداد خوبی در فوتبال داشت اما راهش را به سرعت از ما سوا کرد. او بهترین دوست من بود که تمام شبانه روز با هم بودیم اما بعدها جان خود را در 17 سالگی به دلیل جرم و جنایت از دست داد. او می توانست راه بهتری را انتخاب کند اما بدترین را برگزید.

کارلوس ته وز که در سال 2013 از منچسترسیتی به یوونتوس ملحق شد ستاره این تیم در فصل گذشته و فصل کنونی بود و کمک زیادی به این تیم کرد تا برای سومین فصل پیاپی قهرمان سری آ ایتالیا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها