مرتضی طلایی از تمدید یک ساعته زمان برگزاری انتخابات شورایاری ها خبر داد و گفت: مردم تا ساعت 20 فرصت مراجعه به صندوق‌های رأی را دارند.
کد خبر: ۷۷۹۸۵۹
زمان انتخابات شورایاری​ها یک ساعت تمدید شد

به گزارش فارس، طلایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی هیأت نظارت زمان انتخابات تا یک ساعت تمدید شد و تا ساعت 20 شهروندان فرصت دارند تا در این انتخابات شرکت کنند.

توضیح در خصوص فرایند شمارش آرا

سخنگوی ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران، ضمن اشاره به تمدید ساعت و زمان انتخابات گفت: نتایج انتخابات و اسامی برگزیدگان تا ظهر شنبه اعلام خواهد شد.

امیرفاضل الهیان با اشاره به ساعات باقی‌مانده از چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران اظهار داشت: بنابر گزارشات رسیده، ستاد اجرایی انتخابات، حضور مردم نسبت به ساعات گذشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با تمهیدات صورت‌گرفته از سوی ستاد اجرایی انتخابات شورایارها و همچنین همکاری هیأت نظارت مشکلی در برگزاری انتخابات به وجود نیاورده است و شرایط قابل قبول است.

الهیان تصریح کرد: براساس گزارشات ارسالی به ستاد اجرایی، مشارکت نسبت به دوره گذشته بیشتر شده است ساعت انتخابات به مدت یک ساعت تمدید شد.

وی با بیان اینکه نتایج انتخابات تا قبل از ظهر روز شنبه اعلام خواهد شد، گفت: فرایند شمارش آرای داوطلبان به این گونه است که پس از شمارش در محل و شعب اخذ رأی، صندوق‌ها به منطقه مربوطه ارسال و پس از تجمیع جهت تأیید نهایی به هیأت اجرایی ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها