جام جم ورزشی: حضور حامد حدادی در تالار اندیشه شهرک بعثت بندرماهشهر هفته هشتم لیگ حرفه‌ای بسکتبال را تحت الشعاع خود قرار داد.
کد خبر: ۷۷۹۷۵۳
بازگشت حدادی به بسکتبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، حامد به تازگی از چین بازگشت و دیروز در جریان بازی پتروشیمی بندرامام با هفت الماس قزوین در میان تماشاگران جنوبی حضور داشت. بازی های این هفته با برتری مدعیان و ادامه صدرنشینی دانشگاه آزاد همراه بود.

شهرداری گرگان ،مهرام، دانشگاه‌آزاد و پتروشیمی بندرامام برنده‌های این هفته بودند.

در اصفهان پمینای این شهر میزبان مهرام بود که شاگردان هاشمی با نتیجه 64 بر 57 حریف خود را شکست دادند تا پس از شکستی که برابر دانشگاه داشتند خودشان را در کورس مدعیان حفظ کنند. دانشگاه آزاد، صدرنشین لیگ و تنها تیم بدون شکست در خانه برابر صنایع ماهشهر رقابت کرد و با نتیجه قاطع 92 بر 57 به برتری رسید و صدرنشین لیگ باقی ماند.

پتروشیمی بندرامام، نایب قهرمان لیگ ملی هم که با جذب دو بازیکن خارجی در حال شناخت ترکیب اصلی خود است در روزی که حامد حدادی سنتر با ارزش بسکتبال ایران در سالن ماهشهر حضور داشت به مصاف هفت الماس رفت و با نتیجه 86 بر 62 به برتری رسید.

در آخرین مسابقه نیز شهرداری گرگان که این روزها با محرومیت مواجه است و دیدارهای خانگی‌اش را خارج از گرگان برگزار می کند، برابر نفت آبادان به میدان رفت و 81 بر 67 به برتری رسید.

جدول رده بندی به شرح زیر است:

1. دانشگاه آزاد

2. پتروشیمی بندرامام

3. مهرام

4. شهرداری گرگان

5. پمینا

6. صنایع ماهشهر

7. نفت آبادان

8. ثامن

9. هفت الماس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها