جام جم ورزشی: رقابت‌های بسکتبال لیگ NBA بازیکنانی دارد که در عین شایستگی کمتر مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار دارند.
کد خبر: ۷۷۹۲۵۳
دست‌کم گرفته شده‌های NBA

جام جم ورزشی - 10 ـ رودی گوبرت ـ یوتا جاز: این سنتر 216 سانتیمتری در تابستان امسال همراه تیم ملی فرانسه مقابل ایران بازی کرد. بازی خوب گوبرت بویژه در زیر حلقه نوید حضور یک بازیکن دفاعی خوب را در آینده می‌دهد.

9 ـ جیمز جانسون ـ تورنتو رپتورز: او را به عنوان یک نیمکت نشین پر انرژی برای بازیکنان داخل زمین می‌شناسند. جانسون در تیم‌های زیادی مانند ممفیس، شیکاگو و ساکرامنتو بازی کرد‌.

8 ـ دارن کولیسون ـ ساکرامنتو کینگز: از جمله گارد راس‌های این سال هاست که سرعت، بازی خوب، پرتاب‌های مناسب و بازی زیر حلقه خوبی دارد. آمار امتیازگیری و درصد پرتاب‌هایش نیز بسیار مثبت است.

7 ـ نیکولا وسیویچ ـ اورلاندو مجیک: رفتن هاوارد همزمان شد با بازی درخشان وسیویچ در ترکیب اورلاندو مجیک؛ به طوری که در فصل گذشته در 77 مسابقه‌ای که برای این تیم انجام داد موفق شد میانگین 13.1 امتیاز و 11.9 ریباند را به نام خود ثبت کند.

6 ـ پائول میلسپ ـ آتلانتا هاکس: این تیم ستاره‌ای در این فصل ندارد، اما همین تیم بی‌ستاره صدرنشین کنفرانس شرق است و پائول میلسپ در این تیم کم‌کم ستاره می‌شود. میلسپ در حالی از مرز سی‌سالگی عبور کرده که اکنون تجربه بالای او کمک ‌ تیم‌ است.

5 ـ کایل لوری ـ تورنتو رپتورز: بعد از سه سال بازی در هیوستون، لوری سال 2012 تورنتو رپتورز را برای ادامه بازی انتخاب کرد. انتخاب درستی بود، زیرا در این چند سال بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت.

4 ـ گوردون هیوارد ـ یوتا جاز: در تابستان 2014 در حالی که بازیکن آزاد بود، مسئولان تیم یوتا برای از دست ندادن او پیشنهاد قراردادی چهار ساله به ارزش 63 میلیون دلار را ارائه کردند که با استقبال این بازیکن روبه‌رو شد.

3 ـ دریموند گرین ـ گلدن استیت واریرز: کمتر علاقه‌مندی فکر می‌کرد او بتواند بازی‌های قابل قبولی در ترکیب گلدن استیت داشته باشد، اما تیم خوب گلدن استیت برای او مانند یک کاتالیزور عمل کرد تا گرین نیز مانند گلدن استیت پیشرفت کند. ‌‌

2 ـ دی آندره جوردن ـ لس آنجلس کلیپرز: سنتری خوش پرش و البته با هوش که بر خلاف بازی قدرتی اش در زیر حلقه همواره در خدمت تیم بازی می‌کند. قدرت ریباند جوردن در تیم کلیپرز به حدی است که میانگین 13.6 ریباند در هر مسابقه برای او ثبت شده است.

1 ـ مایک کانلی ـ ممفیس گریزلیز: گارد راس تکنیکی‌ تیم ممفیس که در این سال‌ها کمک بسیار خوبی برای پیشرفت تیم بود. کانلی در میان انبوه ستارگان گارد راس در NBA می‌درخشد و نوسان کمتری در بازی‌های متعدد دارد.

محمد رضا پور / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها