رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره اتاق‌های تهران و سراسر کشور با اعلام این‌که رای‌خوانی بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری آغاز خواهد شد، گفت: تا بیست و هشتم اسفندماه نتایج نهایی انتخابات را اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۷۷۸۷۴۳

به گزارش تسنیم، مجتبی خسروتاج در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که از مجموع 1650 نامزد خواستار ورود به اتاق بازرگانی سراسر کشور فقط 12 تا 13 نفر به‌دلیل نقص مدارک صلاحیت حضور در انتخابات را نداشته‌اند، اظهار کرد: نتایج اولیه رای‌گیری انتخابات امروز اعلام خواهد شد، به‌نحوی که بلافاصله بعد از پایان یافتن روند رای‌گیری، شمارش آرا آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که پنج روز برای افراد حاضر در انتخابات حق اعتراض در نظر گرفته‌ایم، گفت: نتایج نهایی انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران تا بیست و هشتم اسفندماه اعلام خواهد شد.

خسروتاج درباره با انصراف برخی افراد و صحبت‌هایی مبنی بر این‌که این افراد تحت فشارهایی استعفای خود را اعلام کرده‌اند، نیز افزود: این موضوع را بروید از خودشان بپرسید.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با مثبت ارزیابی کردن روند انتخابات نسبت به دور گذشته تصریح کرد: از روز گذشته که برگه‌های رأی به اتاق‌های استان‌های مختلف ارسال شده است، برخی از استان‌ها خواستار دریافت برگه‌های بیشتری بودند زیرا استقبال نامزدها در آن استان‌ها بیشتر از پیش‌بینی آنها صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها