گلکسی اس 6 در مقایسه با مدل‌های قبلی سری گلکسی اس تغییرات زیادی داشته که از آن جمله می‌توان به جنس بدنه و باتری غیر قابل تعویض آن اشاره کرد.
کد خبر: ۷۷۸۵۹۹
ترفندی برای تعویض باتری ‌گلکسی اس‌6

به گزارش جام جم کلیک: بعد از مدت‌ها سامسونگ اولین گوشی پرچم‌دارش با بدنه‌ی کاملا فلزی را معرفی کرده که از نظر طراحی در مقایسه با سری گوشی‌های قبلی این برند به‌طور کامل متحول شده است. در این میان ویژگی‌های ضدآب بودن و باتری قابل تعویض که پیش از این در پرچم‌داران سامسونگ به‌عنوان یک مزیت به‌شمار می رفت و آن را به رخ رقیبان‌اش می‌کشید، در گلکسی اس‌6 دیده نمی‌شود. در مدل‌های قبلی در صورتی که مشکلی برای باتری به‌وجود می‌آمد، کاربر به آسانی می‌توانست باتری گوشی را تعویض کند. اگر استفاده از فلز در بدنه‌ی گلکسی اس6 و نوع طراحی متفاوت‌اش منتقدان و کاربران را خوشحال کرده باشد، به همان میزان هم باتری غیرقابل تعویض‌اش، باعث ‌ناامیدی‌شان شده است.
در پی این انتقادها سامسونگ با انتشار یک فایل آموزشی PDF (به صفحه‌ی 138 رجوع کنید) روش تعویض باتری را برای کاربران شرح داده است. در واقع باتری گلکسی اس‌6 قابل تعویض است؛ اما سامسونگ اعلام کرده اگر کاربر به‌تنهایی اقدام به تعویض باتری کند، امکان آسیب رساندن به دیگر قطعات و خارج شدن از گارانتی وجود دارد و این عمل باید توسط نمایندگی‌های مجاز صورت بگیرد.
اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که درباره‌ی نحوه‌ی تعویض باتری پرچم‌دار جدید سامسونگ، کنجکاو شده‌اند و حاضرند خطر خارج شدن گوشی‌شان از گارانتی را به‌جان بخرند، با ترفندی که در ادامه آمده ‌قادر خواهید بود باتری سامسونگ گلکسی اس‌6 را تعویض کنید.

1- سیم کارت را خارج کنید.
2- قاب پشتی را باز کنید.
3- پیچ‌های کناری را باز کرده.
4- روکش را جدا کنید.
5- رابط باتری را از بدنه جدا کنید.
6- باتری را از محل قرارگیری خارج کنید.

در این راهنما صریحا از کاربران خواسته شده در صورت ایراد باتری فقط به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند. این فایل آموزشی هم صرفا جهت آگاهی کاربران منتشر شده و هرگونه اقدام به تعویض باتری از طرف کاربر (که احتمال آسیب به گوشی را به‌همراه دارد) باعث لغو گارانتی خواهد شد.

منبع: دیجی‌کالا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها