با افزایش استقبال از هدست‌های واقعیت مجازی، این ابزار نوظهور برای طراحان بازی‌های ویدیویی، به یک کسب و کار واقعی مبدل شده است.
کد خبر: ۷۷۸۵۸۳
راه اندازی فروشگاه آنلاین برای هدست‌های واقعیت مجازی

به گزارش جام جم کلیک: هفته گذشته تحولی اساسی در این زمینه رخ داد و یک فروشگاه آنلاین برای خرید و وفروش برنامه های قابل نصب بر روی این هدست ها راه اندازی شد. فروشگاهی که یادآور نمونه های مشابه موجود برای کاربران گوشی های اندرویدی و آیفون است.

پیش بینی می شود در آینده شاهد طراحی بازی هایی باشیم که صرفا بر روی این هدست ها قابل نصب و اجرا هستند و این امر تجربه‌ای بی همتا از اجرای سه بعدی بازی ها را در اختیار کاربر قرار می دهد که خود را به طور کامل در محیط رخ دادن رویدادهای بازی ویدیویی احساس می کند.

فروشگاه های طراحی شده برای Gear VR هدست ساخت سامسونگ و همین طور Oculus VR که سال گذشته توسط فیس بوک با پرداخت 2 میلیارد دلار خریداری شد، هنوز در آغاز راه هستند و برای پی بردن به میزان موفقیت آنها باید چند ماهی صبر کرد.

بازی هایی که از این طریق عرضه شده اند عموما 10 دلار یا کمتر قیمت دارند و برخی از آنها از امکاناتی برای پرداخت پول در حین اجرای بازی به منظور خرید اقلام مختلف برخوردارند.

برخی تحلیل گران می گویند این بازی ها به زودی به یک تجارت چند میلیون دلاری مبدل می شوند، اما عده ای دیگر در مورد سرعت پیشرفت آنها تردیدهایی دارند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها