فناوری دیجیتال

با یک کلیک خرید کنید

صورت‌های زیبا برای ساعت هوشمند شما

با واچ‌فیس‌های اندروید ویر آشنا شوید

در طراحی ساعت‌های مچی گزینه‌های مختلفی همچون جنس و شکل بند ساعت، شکل هندسی صفحه نمایش و طرح و اندازه آن مورد توجه قرار می‌گیرد. مطمئنا خریداران این ساعت‌ها نیز با در نظر گرفتن تمام این موارد، ساعت دلخواه خود را خریداری می‌کنند. هنگام خرید ساعت‌های هوشمند نیز شاید به‌دلیل تنوع کم، انتخاب‌های کمی پیش رو داشته باشید، اما باز هم گزینه‌هایی همچون طرح هندسی صفحه‌نمایش (دایره، مربع یا مستطیل) و جنس بند آن مورد توجه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۷۸۳۵۷
با واچ‌فیس‌های اندروید ویر آشنا شوید

در ادامه اگر ساعت هوشمند شما به سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید ویر مجهز باشد، می‌توانید طرح ساعت را که همان صورت ساعت شماست نیز به دلخواه خود تغییر دهید.

به این طرح‌ها واچ‌فیس (Watch Face) گفته می‌شود و می‌توانید برای دانلود واچ‌فیس‌های مخصوص اندرویدویر از فروشگاه محصولات گوگل یعنی گوگل‌پلی کمک بگیرید.

در این مطلب قصد داریم نمونه‌های زیبایی از واچ‌فیس‌ها را برای تمام سلایق به شما معرفی کنیم. پس اگر به‌دنبال طرح‌های کلاسیک، فانتزی، تکنولوژیک و ... هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

محدودیتی وجود ندارد

پیش از معرفی واچ‌فیس‌ها ذکر این نکته ضروری است که هیچ محدودیتی در استفاده از واچ‌فیس‌ها روی دستگاه‌های مجهز به اندرویدویر وجود ندارد. ال‌جی ـ جی‌واچ یا موتو 360 یا گزینه‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارند و شما می‌توانید براحتی از این واچ‌فیس‌ها استفاده کنید.

مامور مخفی

(Secret Agent)

بازی GoldenEye 007 اولین بازی شوتر اول شخصی است که سال 1997 برمبنای فیلم GoldenEye با بازی بازیگر معروف جیمزباند طراحی شد. صفحه توقف (Pause) در این بازی شامل دو نیم‌دایره در سمت چپ و راست برای نمایش میزان انرژی و میزان قدرت دفاعی و رنگ‌بندی بخش میانی صفحه سبز و نوارهای کناری آبی و قرمز بود.

اگر بازی‌خور هستید و به این بازی علاقه دارید یا به هر دلیل دیگر دوست دارید ساعت‌هایی را که زمانی در بازی‌های جیمزباندی وجود داشته روی مچ دستتان تجربه کنید، واچ‌فیس Secret Agent را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

واچ‌فیس مامور مخفی دقیقا مشابه صفحه توقف بازی GoldenEye 007 طراحی شده و در بخش میانی آن ساعت به‌صورت دیجیتال با سایه‌ای از ساعت آنالوگ مشاهده می‌شود. علاوه بر این نیم‌دایره‌های کناری همچون خود بازی طراحی شده‌اند و نیم‌دایره سمت چپ، میزان شارژ باقیمانده باتری تلفن همراه و نیم‌دایره سمت راست، میزان شارژ باقیمانده باتری ساعت هوشمندتان را نشان می‌دهد.

http://goo.gl/82Uqqk

دستان عقربه‌ای

(Fallout Round)

بازی Fallout3 از بازی‌های مشهوری است که بسیاری از بازی‌خورها با آن خاطره دارند. در یکی از صحنه‌های این بازی شما ساعت خود را نگاه می‌کنید و تصویر صفحه ساعت مچی شما متشکل از یک پسربچه است که دستانش عقربه‌های ساعت را تشکیل می‌دهد و زمان را به‌نمایش در می‌آورد. این واچ‌فیس جزو گزینه‌های فانتزی به‌شمار می‌رود و البته نمایش ساعت نیز در آن بسادگی صورت می‌گیرد.

با استفاده از واچ‌فیس‌ها براحتی می‌توانید در هر زمان، طرح صفحه ساعت هوشمند خود را تغییر دهید و از طرح یکنواخت و تکراری ساعت‌های کلاسیک رهایی یابید

اگر به بازی Fallout3 علاقه دارید یا گزینه‌های فانتزی را ترجیح می‌دهید، واچ‌فیس Fallout Round را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته این واچ‌فیس جزو گزینه‌های قابل انتخاب در برنامه Facer Watch Face است که به‌صورت تجاری با قیمت یک دلار عرضه شده است. با استفاده از این برنامه علاوه بر دسترسی به این واچ‌فیس، به مجموعه‌ای از واچ‌فیس‌های ایجاد شده از سوی کاربران نیز دسترسی خواهید یافت و می‌توانید واچ‌فیس اختصاصی خودتان را نیز ایجاد کنید.

http://goo.gl/Mnw6wh

ماتریکس
(Matrix Face For Android Wear)

ماتریکس برای همه نام آشنایی است. در بیشتر موارد نیز ماتریکس با مجموعه اعدادی که در طول صفحه حرکت می‌کنند و مدام در حال تغییر هستند در ذهن کاربران تداعی می‌شود. اکنون این اعداد به‌صورت انیمیشنی بسیار جالب می‌توانند زمینه‌ ساعت هوشمند شما را تشکیل دهند. ماتریکس تنها گزینه‌ انیمیشنی در واچ‌فیس‌های معرفی شده در این صفحه است و با استفاده از آن فقط زمان روی ساعت هوشمند شما به‌نمایش درمی‌آید. شاید نمایش ساعت به‌تنهایی برای این واچ‌فیس یک نقص به‌شمار آید، اما فراموش نکنید گزینه‌ قابل توجه در ماتریکس اعدادی است که در زمینه ساعت هوشمند شما مدام در حرکت هستند و گزینه‌ای بسیار مناسب برای نمایش ساعت هوشمند شما به دوستانتان به‌شمار می‌روند. اگر به کدها علاقه دارید یا روحیه هکری در شما وجود دارد، واچ‌فیس ماتریکس می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای ساعت هوشمندتان باشد.

http://goo.gl/paeUDT

مینی‌مال

(Minimal)

واچ‌فیس مینی‌مال از دیگر گزینه‌های قابل دسترس توسط برنامه Facer Watch Face است. این واچ‌فیس برای کسانی طراحی شده که دنبال تفاوت‌ها هستند. مینی‌مال عقربه ندارد و مانند گزینه‌های دیجیتال نیز از اعداد برای نمایش زمان کمک نمی‌گیرد. صفحه‌ مشکی آن با دو کاراکتر پر می‌شود. ساعت و دقیقه! البته ساعت و دقیقه به حروف نوشته می‌شود و وجه تمایز این واچ‌فیس با نمونه‌های دیگر در همین گزینه است. علاوه بر آن در بخش پایین صفحه، تاریخ کامل شامل روز هفته، ماه، روز ماه همراه میزان شارژ باتری ساعت به‌نمایش درمی‌آید.

http://goo.gl/Mnw6wh

خلبانی

(Skymaster Pilot)

شاید خیلی از شما در کودکی آرزو داشتید خلبان شوید. برخی نیز موفق شدند و به آرزوی خود رسیدند اما بعضی ممکن است هنوز در آن آرزو باشند. به هرحال خلبان شدن آرزوی بسیاری از کودکان و جوانان است و یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند لذت خلبان بودن را تداعی کند، استفاده از یک ساعت خلبانی است!

واچ‌فیس Skymaster Pilot با طرح خلبانی خود شما را قادر می‌کند یک ساعت هوشمند خلبانی تمام عیار را روی مچ خود ببندید. زمان، وضع شارژ باتری، تاریخ و روز هفته، وضع آب و هوا و دما از جمله مواردی است که روی صفحه‌نمایش ساعت شما د راین واچ‌فیس قابل مشاهده است. این واچ‌فیس از زیباترین‌ها به‌شمار می‌رود و شباهت زیادی به ساعت‌های کلاسیک مارک دارد. پس اگر دنبال گزینه‌ای شیک با امکانات فراوان هستید، این واچ‌فیس را با قیمت یک دلار تهیه کنید. شایان ذکر است این واچ‌فیس در هر دو صفحه‌نمایش مستطیل و دایره قابل استفاده است.

http://goo.gl/4gBO08

کلاسیک خاص

(Rebecca Minkoff)

واچ‌فیس Rebecca Minkoff از دیگر گزینه‌های کلاسیک و جذاب به‌شمار می‌رود. این واچ‌فیس نیز ساده است و فقط زمان را برای شما به‌نمایش درمی‌آورد. نگین‌های دیجیتال به‌جای اعداد نشان‌دهنده زمان روی صفحه چیده شده‌اند و عقربه‌ها نیز بخوبی یک ساعت طلایی کلاسیک را شبیه‌سازی می‌کنند. این واچ‌فیس گزینه‌ بسیار خوبی برای بانوان به‌شمار می‌رود و با هر دو بند چرمی و فلزی در صفحات نمایش دایره‌ای و مستطیلی قابل استفاده است.

http://goo.gl/7akFqj

مریم محمدبیکی‌فراهانی / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها