مشغله​های نوروزی

خشکشویی در شب عید

با نزدیک شدن به ایام نوروز مشغله‌کاری افراد بیشتر می‌شوند و برخی از آنها ترجیح می‌دهند کارهایی مانند شستشوی البسه یا پرده‌ها را به اصنافش بسپارند. به همین دلیل حجم سفارشات خشکشویی‌ها در ماه پایانی سال افزایش چشمگیری دارد.
کد خبر: ۷۷۷۷۴۷
خشکشویی در شب عید

این در حالی است که توصیه شده است با توجه به رشد حجم سفارشات، دریافت خدمات از خشکشویی‌ها را به روزهای پایانی سال موکول نکنید تا لباس یا پرده خود را در زمانی که احتیاج دارید در اختیار داشته باشید.

از سوی دیگر برخی از شهروندان نسبت به قیمت مصوب خشکشویی‌ها و قیمتی که اتحادیه تصویب کرده و واحدهای این صنف موظف هستند آن را در مقابل دید مشتری قرار دهند اعتراض دارند و می‌گویند که این قیمت‌ها با هم متفاوت است.

ابوالفضل رجب‌زاده، رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران در این باره به خبرنگار جام‌جم می‌گوید: قیمتی که در فهرست اتحادیه درج شده، بدون محاسبه هزینه چوب لباسی و کاور لباس است که همین دو مورد 1500 تومان اضافه هزینه دارد. همچنین 500 تومان برای بسته‌بندی دریافت خواهد شد. با این تفاسیر به قیمت‌های ذکر شده باید حدود 2000 تومان اضافه شود.

همچنین مواردی در فهرست قیمت ذکر نشده که به گفته رجب‌زاده قیمت این خدمات بین مشتری و خدمات‌دهنده به‌طور توافقی صورت خواهد گرفت.

این مقام صنفی در این باره اظهار داشت: ‌بر این اساس اجرت شستشو و اطوی لباس‌های چین‌دار و پلیسه، لباس عروس، لباس شب بانوان، لباس‌های سنگ‌دوزی شده، ربدو شامبر، لباس‌های سفید و روشن، ماکسی، انواع جین، مخمل، دانتل، جیر و چرم، پوست، پرده‌های غیرمعمول، روتختی، روفرشی و سایر البسه‌ای که در فهرست اتحادیه وجود نداشته باشد با توافق مشتری در مغازه و با حضور وی تعیین و قبض صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها